اتومبیل فارسی - ام جی اچ اس
با ظاهری مشابه روئی RX5

 در حالی که غرفه ام‌ جی در جشنواره سرعت گودوود با درخشش مدل مفهومی سایبر جی‌ تی‌ اس باعث جلب توجه بسیاری شده است، نباید فراموش کنیم که نان‌آور اصلی برند در گوشه‌ای پنهان شده است. بله; نسل دوم اچ‌ اس، با طراحی جذاب‌، کابین جادارتر، یک پلاگین هیبریدی بهبود‌یافته را به ارمغان می‌آورد.

 

مشخصات ظاهری ام جی اچ اس

ام‌ جی صریحاً اعلام نمی‌کند، اما نسل دوم اچ‌ اس به شباهت زیادی بر اساس نسل سوم روئی RX5  که در چین به فروش می‌رسد، ساخته شده است. این موضوع از پروفیل درب های مشترک و فضای پنجره مشابه مشخص است. با این حال، ام‌ جی اچ‌ اس با سپر جلو منحصر به فرد و جلوپنجره جدید و ورودی‌های هوای اسپرت‌تر خود را متمایز نشان می‎‌دهد. با طول ۴۶۵۵ تا ۴۶۷۰ میلی‌متر و عرض ۱۸۹۰ میلی‌متر، ام‌ جی اچ‌ اس جدید از نظر اندازه بین تویوتا راو۴ و هوندا سی آر-وی قرار می‌گیرد. علاوه بر این، فاصله محوری ۲۷۶۵ میلی‌متری نسل جدید نسبت به نسل قبلی ۴۵ میلی‌متر کشیده شده است.
طبق گفته ام‌ جی، کابین اچ‌ اس جدید با ظرفیت پنج سرنشین و صندوق عقب ۵۰۷ لیتری فضای بیشتری را ارائه می‌دهد. داشبورد به دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی مجهز است و یک دسته دنده جدید نیز  به چشم می‌خورد.
بسته به سطح تریم، ویژگی‌های استاندارد ممکن است شامل پد شارژ بی‌سیم، سیستم صوتی ۸ بلندگو، دوربین ۳۶۰ درجه و بسته ADAS MG Pilot باشد.

 

AutomobileFa MGHS 2 14030421

 

مشخصات فنی ام جی اچ اس

از نظر گزینه‌های پیشرانه، ام‌ جی اچ‌ اس همچنان در انواع بنزینی و پلاگین هیبریدی موجود است، اگرچه نوع پلاگین هیبریدی به طور قابل توجهی بهبود یافته است.
نوع برقی ترکیبی از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با تولید ۱۴۱ اسب بخار و یک موتور برقی قدرتمندتر با تولید ۲۰۷ اسب بخار است. این ترکیب به ام‌ جی اچ‌ اس امکان می‌دهد تا در ۶.۸ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت شتاب بگیرد. نکته قابل توجه، باتری بزرگ‌تر ۲۴.۷ کیلووات ساعتی پیمایش تا ۱۲۱ کیلومتر را با آلایندگی صفر ارائه می‌دهد.


مدل پایه به پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری توربوشارژ غیر برقی مجهز است که ۱۵۸ اسب بخار قدرت و ۲۷۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور را می‌توان با گیربکس دستی شش سرعته یا گیربکس دو کلاچه هفت سرعته جفت کرد که چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورد. ام‌ جی اچ‌ اس با قیمتی رقابتی عرضه می‌شود، به طوری که نسخه بنزینی  از 32 هزار و 187 دلار و نسخه پلاگین هیبریدی از 40 هزار و 557 دلار شروع می‌شود. پیش‌فروش این شاسی‌بلند جمع و جور جدید در بریتانیا آغاز شده و تحویل اولیه آن تا پایان جولای آغاز خواهد شد.

  


در همین زمینه

شبکه‌های اجتماعی