شبکه‌های اجتماعی

سانگ‌یانگ J100 جدیدترین کراس‌اوور سانگ‌یانگ شکار شد
Automobile Farsi - Ssangyong J100

موبه‌مو مطابق طراحی اولیه

 

 

شرکت کره‌ای سانگ‌یانگ که در آستانه تعطیلی بود، خروج از بحران را آغاز کرد. در اوایل ژانویه دادگاه کره جنوبی قراردادی را با ادیسون موتورز تایید کرد که این شرکت سهامدار و سرمایه‌گذار اصلی سانگ‌یانگ شود. مراحل قانونی قبل از پایان ماه مارس تکمیل می‌شود. در این بین، خبرنگاران کره‌ای تصاویر یک کراس‌اوور جدید از برند سانگ‌یانگ‌ را منتشر کردند که طرح‌های آن تابستان 2021منتشر شده بود. این کراس‌اوور سانگ‌یانگ J100 نام دارد.

 ‌‍یکی از نکات قابل توجه در سانگ‌یانگ J100 شباهت این اتومبیل به طرح اولیه است، حتی نسبت‌ها نیز به طرز شگفت‌انگیزی با نسخه نهایی مطابقت دارد. در عین حال، سطح جزئیات نشان می‌دهد که این یک خودروی مفهومی نیست بلکه خودرویی است که برای تولید برنامه‌ریزی شده است. فرض بر این است که این کراس‌اوور سایز متوسط دارای یک پیشرانه الکتریکی است، زیرا سانگ‌یانگ به سرعت در حال تبدیل شدن به یک خودروساز برقی است و پیشرانه‌های بنزینی را کنار خواهد گذاشت.


همزمان با انتشار طرح‌ها، اعلام شد که اولین کراس‌اوور سانگ‌یانگ بعد از بحران با نام J100 در 2022 عرضه خواهد شد. محصولات سانگ‌یانگ در آینده شامل چندین کراس‌اوور و پیکاپ خواهد بود و تامین کننده اصلی باتری‌های کششی این محصولات شرکت BYD است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه