شبکه‌های اجتماعی

تولید خودروهای لینک اند کو در بلژیک

چینی‌های خوش‌فکر

 

با تولید مدل‌های 03 و 04 لینک اند کو از سال 2019 در کارخانه غنت ولوو در بلژیک، برند چینی لینک اند کو که در حقیقت یک جوینت‌ونچر بین شرکت‌های جیلی و ولوو محسوب می‌شود، یک قدم دیگر به بازارهای غربی اتومبیل نزدیک خواهد شد. خودروهای لینک اند کو در کنار برخی محصولات ولوو مانند XC40، V40 و V60 تولید می‌شوند. چنین اقدامی به دو خودروساز چینی و سوئدی این امکان را می‌دهد تا از پلتفرم CMA که مخفف عبارت Compact Modular Artchitecture است، به صورت مشترک استفاده کنند و محصولات مختلف خود را بر اساس آن توسعه داده  و به تولید برسانند.

خاویر وارلا، سرپرست تولید و تدارکات ولوو در این باره می‌گوید: «کارخانه غنت ما یکی از بهینه‌ترین کارخانه‌های تولید خودرو در اروپا است که از نیروی انسانی ماهری نیز برخوردار است. تصمیم لینک اند کو برای انتخاب خط تولید اروپایی نشان دهنده سطح بالای کنترل کیفیتی است که استراتژی‌های تولید ولوو را در بر گرفته است.»

با توجه به محصولات جدید لینک اند کو و خودروهایی که تحت عنوان این خودروساز چینی-سوئدی تولید خواهند شد، می‌توان این محصولات را مقدمه‌ای برای ورود این برند به بازارهای اتومبیل کشورهای غربی دانست. در حال حاضر خط تولید لینک اند کو در شامل مدل‌های 01 (یک کراس‌اوور پنج درب)، 02 (که انتظار می‌رود در ماه مارس رونمایی‌شود)، 03 (یک سدان) و 04 (یک هاچ‌بک) است.

نظر دهید


در همین زمینه