شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جیپ چروکی
تنها Altitude Lux و Trailhawk قابل سفارش هستند

 

جیپ در حال ساده سازی و کاهش تریم‌های چروکی 2023 است و در حال حاضر تنها تریم التیتود لوکس و تریل‌هاک قابل سفارش هستند. جیپ تریم‌های Latitude Lux, X, Limited را از لاین آپ چروکی حذف کرد و دیگر خبری از Altitude, Freedom, 80th Anniversary نیست تا نسل فعلی چروکی به پایان برسد.


Cherokee Altitude Lux 4x4 دارای تزئینات مشکی براق در اطراف جلوپنجره، بدنه و بج‌ها است. رینگ‌های مشکی 17 اینچ به صورت استاندارد و 18 اینچ به صورت سفارشی بر روی این خودرو نصب می‌شوند. روکش چرم مشکی ناپا، تزئینات مشکی پیانوئی، گرمکن صندلی، گرمکن فرمان، نمایشگر 8.4 اینچ همراه با سیستم ناوبری، کروز کنترل تطبیقی، سنسور پارک و سیستم پارک اتوماتیک از امکانات استاندارد این تریم محسوب می‌شوند.


تنها یک گزینه برای قوای محرکه وجود دارد که از نوع 4 سیلندر 2.4 لیتر با 180 اسب‌بخار و 232 نیوتن‌متر گشتاور است. این میزان نیرو و قدرت توسط گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. چروکی با تریم التیتود لوکس دارای سیستم Jeep Selec-Terrain traction control است که مودهای رانندگی اسپرت، برف، اتوماتیک و شن و گل را در اختیار راننده قرار می‌دهد.


تریم تریل‌هاک با چند به روز رسانی که شامل نور بالا خودکار، آینه مرکزی الکتروکرومیک، سکیورتی آلارم، نمایشگر 8.4 اینچ همراه با سیستم ناوبری، کروز کنترل تطبیقی، دستیار پارک و ریموت باز کننده در گاراژ می‌شود برای سال 2023 به بازار عرضه می‌آید.


پیشرانه این تریم از نوع چهار سیلندر 2 لیتر توربو است که 270 اسب‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این تریم نیز به گیربکس 9 سرعته مجهز شده که حالت رانندگی Rock بر روی آن قرار دارد.


گفته می‌شود نسل بعدی چروکی بزرگتر و همراه با موتور الکتریکی عرضه خواهد شد.

 

نظر دهید


در همین زمینه