شبکه‌های اجتماعی

گربه‌های اشرافی جدید

محصولاتی که در آینده توسط جگوار عرضه خواهند شد

جگوار J-Pace با قطعات فنی رنج‌روور عرضه می‌شود. جگوار خود را برای تولید این محصول در دو مدل بنزینی و تمام‌الکتریکی در سال 2021 آماده می‌کند. جگوار به دنبال تولید یک شاسی‌بلند پر سرعت و توانمند است تا برای پورشه کاین دردسر ایجاد کند. این خودرو همگام با آخرین تغییرات زبان طراحی جگوار که توسط lan Callum قلم زده شده است، ارائه خواهد شد، اما بدیهی است که این تنها یک پوسته با شمایل جگوار، بر روی شاسی رنج‌روور خواهد بود. این چهارمین محصول چشم‌نواز جگوار خواهد بود که در کلاس پر رونق شاسی‌بلند‌های تجملاتی عرضه می‌شود.
جگوار درست در حاشیه نوار سودآوری ایستاده است. اگر یک قدم به آن سوی نوار گام بردارد، دوران نوینی را پیش رو خواهد داشت. فروش بالای کراس‌اوور‌ها، به خصوص تجربه شیرین مدل F-Pace تنها در دو سال گذشته، گربه اشرافی انگلیسی را بر آن داشت تا فکری به حال کلاس‌های بالاتر نیز بکند. نقطه شروع برای جگوار، درست در همین جا اتفاق می‌افتد و جنبه مثبت داستان این است که بخش زیادی از این توسعه محصولات را مدل‌های الکتریکی به خود اختصاص می‌دهند. البته از میان آن‌ها هم می‌توان به تمام‌الکتریکی‌ها و هیبریدی‌ها اشاره کرد که در سخت‌افزار، نرم‌افزار و آیتم‌های طراحی، همگی از I-Pace انقلابی ریشه می‌گیرند.
کمپانی جگوار وعده داده است که تا 2020 برای هر مدل از سبد محصولاتش، حداقل یک نسخه پاک تعریف شود. به جرئت، موفقیت‌های دو مدل F-Pace و E-Pace در مدت زمان گذشته، جگوار را مجاب به تدوین برنامه توسعه محصولات کرده است. مدیران این مجموعه به خوبی می‌دانند که تنها با عرضه مدل‌های جذابی چون J-Pace در آینده، می‌توانند تصویر مناسب از یک برند مرغوب همچون جگوار را در ذهن مشتریان القا کنند. از دیگر مدل‌های هیجان‌انگیزی که انتظار عرضه آن تا 2020 می‌رود، نسخه الکتریکی لیموزین XJ است که به احتمال زیاد در سالگرد 50 سالگی سری XJ، یه احترام طراح این مدل، آقای ویلیام لیون، رونمایی می‌شود.
فروش 70 هزار دستگاهی F-Pace تنها در سال گذشته، به خوبی فلسفه رونمایی شاسی‌بلند‌های هیبریدی از سوی جگوار را ثابت می‌کند. همان طور که از آن سو، لند‌روور نیز رنج‌روور و رنج‌روور اسپرت هیبریدی را به نمایش گذاشته است. به نظر می‌رسد که جگوار به خوبی مرز بندی‌های رقابتی‌اش را انجام داده است؛ سال 2015 با عرضه XE به جنگ سری3 و C Class رفت. نسخه کوچک‌تر E-Pace با ب‌ام‌و X1 به رقابت می‌پردازد. نسل آینده XK نیز نیم‌نگاهی به بنتلی کانتیننتال GT خواهد انداخت البته با قیمت به مراتب ارزان‌تر!

نظر دهید


در همین زمینه