شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لندروور دیفندر
پرفروش‌ترین محصول JLR

 

از حدود 214.000 دستگاه سفارش جگوار لندروور، یک چهارم آن مختص به دیفندر است. دیفندر با سه نمونه 90، 110 و 130 در کارخانه Nitra اسلواکی ساخته می‌شود که حالا برای جبران عقب افتادگی تولید، شیفت سوم آن شروع به فعالیت کرده است.


مشکلات تولید و عرضه در اروپا گریبانگیر JLR نیز شده و انها را با مشکل رو به رو کرده و این شرکت مانند دیگر خودروسازان، تولید خودروهایی با حاشیه سود بیشتر را در اولیت قرار داده تا مشکلات مالی کمتری به شرکت وارد شود. در این کارخانه مدل دیسکاوری نیز به تولید می‌رسد که آمار آن در سه ماهه چهارم سال 2022 به پایین‌تر حد خود رسیده و عدد 1924 دستگاه را نشان می‌دهد.

 


دیفندر در حال حاضر بهترین مدل این شرکت به حساب می‌آید اما همچنان از نبود نسخه پیکاپ رنج می‌برد. هنوز مشخص نیست که آیا این نمونه تولید می‌شود یا خیر اما نیک کالینز مدیر اجرایی جگوار لندروور در این خصوص می‌گوید: «این فضا برای حضور دیفندر باز و مناسب است. شایعات نشان می‌دهد که مرسدس بنز G کلاس که رقیب مستقیم دیفندر به حساب می‌آید، در حال تدارک G کلاس UTE است.»


طبق برنامه Reimagine شرکت JLR، دیفندر الکتریکی در حال توسعه قرار دارد و به احتمال زیاد در این دهه عرضه می‌شود. دیسکاوری و رنجروور نیز نمونه‌های جدید بدون پیشرانه درونسوز خواهند داشت و در کل کمتر از شش مدل الکتریکی از این شرکت تولید خواهد شد که اولین نمونه آن سال 2024 به بازار خواهد آمد.

 

نظر دهید


در همین زمینه