شبکه‌های اجتماعی

اما و اگرهای برگزاری نمایشگاه ژنو با گسترش ویروس کرونا
اتومبیل فارسی - نمایشگاه خودرو زنو

ویروس کرونا، معضلی جهانی در تمامی ابعاد

برگزارکنندگان نمایشگاه اتومبیل ژنو، یکی از رویدادهای منحصر به فرد دنیای اتومبیل، می‌گویند که با دقت در حال رصد گسترش و شیوع ویروس کرونا هستند اما این رویداد هنوز هم طبق برنامه ریزی برگزار می‌شود.

 

نگرانی از شیوع ویروس Covid-19 که در چین منشا گرفته است، منجر به لغو رویداد کنگره جهانی موبایل شد که قرار بود در اوایل ماه جاری در بارسلونا برگزار شود. این تصمیم پس از انصراف تعداد زیادی از غرفه داران با استناد به نگرانی‌های بهداشتی صورت گرفت. پس از لغو این رویداد برگزارکنندگان نمایشگاه خودرو ژنو تاکید کردند که این نمایشگاه از 2 مارس آغاز می‌شود، اما به دلیل مشاهده ابتلا به ویروس کرونا در شمال ایتالیا و سایر کشورها در خارج از چین نگرانی‌های جدیدی به وجود آمده است.

 

سازمان دهندگان همچنین برای تهیه یک برنامه بهداشتی که شامل آگاهی‌رسانی، ضد عفونی و پیشگیری است، با نهادهای بهداشتی و درمانی سوئیس در تماس هستند.در این بیانیه نتیجه گیری شده است که وضعیت کنونی در سوئیس آرام است و هیچ کدام از نمونه‌های آزمایش شده تاکنون برای ویروس کرونا مثبت نبوده است.

با این حال باید منتظر ماند و دید که گسترش و شیوع این ویروس در دنیا و حضور شرکت‌کنندگان گسترده از بیش‌تر کشورهای جهان در چنین رویدادی که می‌تواند به خودی خود عاملی برای گسترش بیش‌تر این ویروس و ورود ان به مناطقی که تا کنون نفوذ نکرده است شود، نمایشگاه ژنو 2020 را نیز به تعطیلی می‌کشاند یا خیر.

نظر دهید


در همین زمینه