شبکه‌های اجتماعی

پژو اکسپرت به سفارش ویرپول به فودتراک تبدیل می‌شود
Automobile Farsi - AutomobileFa-Peugeot-Expert-Foodtruck-Whirlpool-Experience

ایده خلاقانه پژو و ویرپول

 

 مرکزطراحی پژو به همراه ویرپول برای ایجاد یک ون بر اساس پژو اکسپرت همکاری کرد. این وسیله نقلیه از خودرو مفهومی Le Bistrot du Lion الهام گرفته شده است. نتیجه این طراحی پژو بیشتر شبیه به یک آشپزخانه در فضای باز است که دارای جدیدترین تجهیزات ویرپول در آن قرار داده شده است. پژو از شاسی نسخه بلند اکسپرت برای این اتومبیل استفاده کرده که طول آن 5.3 متر و ارتفاع آن نیز 1.9 متر است.


میز کار U شکل بزرگی جلوی در این ون قرار گرفته و فضای کافی را برای سرآشپزها فراهم می‌کند تا جادوی خود را در اختیار مشتریان قرار دهند. قسمت جلویی و میز کار از یک سرامیک ایتالیایی سفید ساخته شده که دارای سطح ضد باکتریال، بی‌بو و برای تمیز کردن مناسب است و دارای رگه‌های برنجی است. سرآشپز توسط یک طاق یکپارچه محافظت می‌شود و سینک، اجاق گاز و کابینت‌هایی فراوان و دو اجاق بخار برای آن در نظر گرفته شده است.


در عقب این ون پژو؛ صفحه نمایشگر جمع شونده و یک نوار بلندگو در زیر دریچه عقب برای پخش مطالب تبلیغاتی و موزیک در نظر گرفته شده است. اگر این ون فضای کافی را در اختیار قرار ندهد یک قسمت کشنده اضافی به عنوان یخچال که با پنل خورشیدی تغذیه می‌شود به عنوان لوازم جانبی در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.


ویرپول قصد دارد برای شروع از فرانسه کار خود را آغاز کرده و بعدا نمونه‌های بیشتری را از این ون را برای اهداف نمایشی به ایتالیا، لهستان و بریتانیا ببرد.

 

نظر دهید


در همین زمینه