شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ام‌جی سایبرستر
الگو گرفته از کوروت C7

 

دو سال از زمان رونمایی کانسپت ام‌جی Cyberster که افراد زیادی را غافلگیر کرد می‌گذرد. چند ماه قبل ام‌جی تصاویر خاری و اطلاعات مختصری از نمونه تولیدی را به اشتراک گذاشت اما در بین این اطلاعات خبری از تصاویر کابین نبود.


طراحی کابین ام‌جی Cyberster نسبت به طراحی خارجی در سطح پائین‌تری قرار می‌گیرد. مانند بسیاری از خودروهای الکتریکی روز، این نمونه نیز از نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی و نمایشگر پشت فرمان یک تکه منحنی بهره می‌برد. کنسول مرکزی میزبان کلید‌های تهویه مطبوع در بالا، کلیدهای تغییر وضعیت گیربکس، نمایشگر portrait-oriented و کلیدهای کنترل سقف بازشو و درهای پروانه‌ای است که فرم کلی آن به شورولت کوروت شباهت دارد.


فرمانی که در نمونه کانسپت وجود داشت از نوع Yoke بود که در نسخه تولیدی ام‌جی Cyberster با نمونه سه شاخ D کات و پدل شیفتر‌های پشت آن جایگزین شده است. دو ناب چرخشی بر روی فرمان دیده می‌شود که سمت راست به رنگ قرمز و نوشته Super مزین شده که احتمالا خودرو را در بالاترین پرفورمنس قرار می‌دهد و دکمه سمت چپ نیز عکس فرمان دارد که به احتمال زیاد راننده می‌تواند تنظیمات فرمان را از این طریق انجام دهد.


برخلاف اکثر خودروها، کلید ترمز پارک الکترونیکی ام‌جی Cyberster گوشه سمت چپ کنار کلید‌های تنظیم چراغ و اهرم باز شدن در کاپوت قرار گرفته است. کابین ام‌جی Cyberster از چرم پوشیده شده و به جای اینکه یک خودرو اسپرت الکتریکی را یادآور باشد بیشتر شبیه به محصولات گرند تورر شباهت دارد.


طبق اطلاعات قبلی، ابعاد ام‌جی Cyberster در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور برابر با 4535، 1913، 1329 و 2690 میلی‌متر است. وزن این خودرو نیز 1850 کیلوگرم عنوان شده که برای چنین کلاسی خوب به حساب می‌آید.


مشخصات دقیق ام‌جی Cyberster در جریان فستیوال گودوود منتشر خواهد شد اما پیش از این گفته می‌شد این خودرو با دو خروجی متفاوت 201 و 335 اسب‌بخار قدرت عرضه خواهد شد. شنیده‌ها حاکی از آن است که این خودرو نمونه پرچمدار 544 اب‌بخار قدرت نیز خواهد داشت که در آینده معرفی می‌شود. نیرو بخش موتورها پک باتری 64 و 77 کیلووات ساعت خواهد بود.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه