شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جیلی گلکسی E8
سدان تمام‌الکتریکی در راه بازار جذاب چین


جیلی گلکسی E8 که اولین سدان تمام‌الکتریکی سری E از برند گلکسی است، به صورت رسمی در ۳۰ اکتبر رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود که قیمت پایه این خودرو ۲۷ هزار و ۳۰۰ دلار باشد و تا سه ماه آینده عرضه شود. گلکسی E8 در زمان عرضه با مدل‌هایی مانند بی‌وای‌دی هان الکتریکی رقابت خواهد کرد.

در مقایسه با تصاویر رسمی پیشین این مدل که آن را با بدنه نقره‌ای رنگ به نمایش می‌گذاشت، اکنون شاهد اضافه شدن رنگ‌های جوان‌پسندتری مثل زرد و صورتی هستیم. گلکسی E8 از طراحی فست‌بک استفاده کرده و از عناصر قابل‌توجه ظاهر آن می‌توان به درهای بدون قاب و دستگیره‌های پنهان در اشاره کرد.

گلکسی E8 بر اساس سازه SEA جیلی ساخته شده و فاصله بین محورهای آن به ۲۹۲۵ میلی‌متر می‌رسد. دو گزینه ۱۸ و ۱۹ اینچی در بخش رینگ‌ها وجود دارد. قدرت خودرو توسط یک موتور الکتریکی ۲۰۰ کیلوواتی تامین می‌شود. مشتری‌ها می‌توانند از بین دو بسته باتری ۶۲ کیلووات بر ساعت و ۷۶ کیلووات بر ساعت یکی را انتخاب کنند. توان مسافتی خودرو بر اساس این باتری‌ها نیز به ترتیب ۵۵۰ کیلومتر و ۶۶۵ کیلومتر خواهد بود.

 



در تصاویر رسمی از فضای داخلی گلکسی E8، یک صفحه ۴۸ اینچی 8K مشاهده می‌شود. پردازشگر قدرتمند Qualcomm Snapdragon 8295 این صفحه را تقویت خواهد کرد. فرمان half-flat که به گزینه محبوبی بین خودروهای الکتریکی چینی تبدیل شده نیز به اسپرت‌تر شدن اتاقک خودرو کمک می‌کند. اضافه شدن این فرمان و وجود یک دستگیره دورانی در کنسول مرکزی تنها تفاوت‌های تصاویر جاسوسی با تصاویر رسمی منتشرشده از گلکسی E8 هستند.

نظر دهید


در همین زمینه