شبکه‌های اجتماعی

فیات برند محبوب آمریکای جنوبی
Automobile Farsi - Fiat Strada

پرفروش‌ترین خودروهای جهان در سال 2021 – آمریکای جنوبی

 

 

بعد از ایالات متحده و روسیه حالا نوبت به آمریکای جنوبی رسیده تا ببینیم پرفروش‌ترین خودروها در کشورهایی همچون برزیل و آرژانتین در سال 2021 مربوط به چه برندهایی است. به نظر می‌رسد همچون آمریکای شمالی، مردم آمریکای جنوبی نیز علاقه خاصی به پیکاپ‌ها دارند و فیات توانسته بازار خوبی را در آمریکای جنوبی برای خود دست و پا کند.

 

      بخوانید -> پرفروش‌ترین خودروهای سال 2021 در بازار ایالات متحده 

 

فیات استرادا پرفروش‌ترین خودرو برزیل

در آمریکای جنوبی به پیکاپ‌های کوچک علاقه‌مند هستند، برزیل، بزرگ‌ترین بازار اتومبیل آمریکای لاتین شناخته می‌شود که در آن فیات استرادا با ثبت فروش 109107 دستگاه و کسب سهم 5.5 درصدی از کل بازار این کشور رتبه یک فروش خودرو در سال 2021 برزیل را آن خود کرد.


این بهترین نتیجه تا به حال برای این پیکاپ کوچک از زمان عرضه آن در سال 1996 بوده و فیات استرادا در میان مصرف‌کنندگان طبقه متوسط که به دنبال اتومبیلی کارآمد و توانا، هم برای سرگرمی و هم برای کار مناسب باشد، به پیکاپ محبوب تبدیل شده و فروش خوبی را در بازار برزیل کسب کرده است.


بعد از استرادا دو اتومبیل شهری هاچ‌بک قرار دارد، هیوندای HB20 و فیات آرگو به ترتیب در جایگاه دوم با 86455 دستگاه و جایگاه سوم با 84644 دستگاه فروش قرار گرفته‌اند.

 

      بخوانید -> لادا وستا پرفروش‌ترین خودرو بازار روسیه شد

 

فیات کرونوس پرفروش‌ترین خودرو آرژانتین

آرژانتین پس از برزیل، مکزیک، و شیلی چهارمین بازار بزرگ در آمریکای جنوبی است. سدان فیات کرونوس پرفروش‌ترین خودرو در آرژانتین است. فیات کرونوس به دلیل قیمت، ظاهر و در دسترس بودن تعداد زیادی از نمایندگی‌ها توانسته اعتماد مشتریان را در این کشور جلب کند.


همچنین فیات کرونوس در خط تولید این شرکت در آرژانتین تولید شده و خودروی محلی به حساب می‌آید. از فیات کرونوس 37435 دستگاه در آرژانتین به فروش رفته است.


تویوتا هایلوکس در سه سال گذشته رهبر بازار آرژانتین بود، اما در سال 2021 به یک رده سقوط با فروش 27072 دستگاه در رتبه دوم قرار گرفته است. در رده سوم نیز پیکاپ دیگری قرار دارد. فولکس‌واگن آماروک با فروش 18655 دستگاه در رتبه سوم فروش بازار آرژانتین قرار گرفته است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه