شبکه‌های اجتماعی

تصاویر جدیدی از سدان برقی لکسوس بر اساس مدل IS
Automobile Farsi - Lexus Sedan EV

در ادامه رونمایی بزرگ خودروهای برقی تویوتا

 

 

در روزهای گذشته، لکسوس تصاویر از دو کراس‌اوور الکتریکی منتشر کرده است که در سال‌های آینده تولید می‌شوند و به دنبال آن یک سدان برقی کامپکت هم در خط تولید این برند قرار می‌گیرد. همچنین از طیف گسترده‌ی از خودروهای الکتریکی که در دسامبر 2021 به نمایش گذاشته شد شاخص‌های آن مشخص نبود و اکنون فرصت مناسبی است تا این سدان الکتریکی را با دقت بیشتری بررسی کنیم.

 

چهار در بدون قاب، کاپوت قوز دار و صندوق عقب کوتاه از مشخصه‌های آن است به نظر می‌رسد جانشین بالقوه لکسوس IS پیش روی ماست. شباهت را می‌توان در تناسبات و شکلی کلی نمای جانبی پیدا کرد. در هر صورت لکسوس در حال آماده سازی یک بازیگر قوی در ژانر سدان اسپرت کامپکت است.

 

       بخوانید-> لکسوس IS 2020 چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

ضمنا در یکی از تصاویر منتشر شده پس از معرفی اولیه در دسامبر گذشته علاوه بر خودرو برقی سدان می‌توان یک کانورتیبل و دو استیشن را به صورت همزمان مشاهده کرد که طراحی جلوی یکسانی دارند. اگر همه این خودروها به خط تولید برسند، لکسوس تعداد وسیع‌تری در کلاس خودروهای کامپکت خواهد داشت زیرا لکسوس IS در نسل اول همراه با یک واگن استیشن عرضه می‌شد و در نسل دوم نیز همراه با یک کوپه ارائه شد، گفتنی است هرگز چنین گزینه‌هایی در سبد محصولات لکسوس قرار نگرفتند. متاسفانه هنوز تاریخ دقیق رونمایی و عرضه این محصول اعلام نشده است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه