شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تیگو 8 پرو مکس
موفقیت های ادامه دار چری در سطح جهانی

چری استرالیا اعلام کرد که مدل تیگو ۸ پرو مکس موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی از موسسه ANCAP در آخرین دور ارزیابی شده است. مدل تیگو ۸ پرو مکس این ماه عرضه شد و قبل از آن نیز دیگر محصولات گروه چری یعنی اومودا ۵ و تیگو ۷ پرو نیز موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی از این موسسه شده بودند.

رتبه ایمنی ۵ ستاره ANCAP مهر تاییدی بر تعهد چری به برتری در ایمنی خودروها است و با برجسته کردن طراحی جامع ایمنی‌محور، میزان دغدغه این برند به سلامتی مسافران و صاحبان محصولات گروه را نشان می‌دهد.

تیگو ۸ پرو مکس بر اساس آزمایش‌های انجام شده بر روی چری تیگو ۷ پرو و سایر اطلاعات فنی اضافی ارائه شده به ANCAP، امتیاز ۸۸ درصد برای حفاظت از سرنشینان بالغ، ۸۷ درصد حفاظت از سرنشینان کودک، ۷۹ درصد حفاظت از کاربران آسیب‌پذیر جاده و ۸۶ درصد سیستم‌های کمک‌رسان ایمنی را کسب کرده است.

لوکاس هریس، مدیر اجرایی چری موتور استرالیا درباره این دستاورد مهم و تحسین‌برانگیز می‌گوید: «ما از دریافت ۵ ستاره ایمنی از موسسه معتبر ANCAP برای تیگو ۸ پرو مکس بسیار خوشحالیم. چری تیگو ۸ نماد تعهد عمیق ما به ایمنی است و توانایی فنی چری در دوران خودروهای هوشمند را نشان می‌دهد. این دستاورد نشان‌دهنده تعهد پایدار ما به ارائه خودروهایی است که به سخت‌ترین استانداردهای ایمنی پایبند هستند و اطمینان و آرامش خاطر را برای مشتریان ما به ارمغان می‌آورند.»

تیگو ۸ پرو مکس ۷ سرنشین پس از مدل تیگو ۷ پرو که سال گذشته به بازار آمد، دومین مدل از خانواده تیگو است که در استرالیا عرضه می‌شود. تیگو ۸ پرو مکس در سه نسخه لوکس با نام‌های Urban، Elite و Ultimate عرضه می‌شود و گستره وسیعی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوع و جذاب را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می‌دهد. نسخه پایه Urban با قیمت ابتدایی ۴۱ هزار و ۹۹۰ دلار استرالیا (تقریبا برابر با ۲۷ هزار و ۹۰۰ دلار آمریکا) عرضه می‌شود.

نظر دهید


در همین زمینه