شبکه‌های اجتماعی

شرکت خودروسازی BYD چین در میان 100 شرکت تاثیرگذار جهان قرار گرفت
اتومبیل فارسی - بی‌وای‌دی تانگ

بر اساس مقاله منتشر شده در شماره جدید مجله تایمز

 


مجله مشهور تایمز در جدیدترین شماره خود، نام شرکت بی‌وای‌دی را در میان‌ یکصد کمپانی تاثیرگذار در سراسر جهان قرار داده است.

 

در این مقاله، در کنار بی‌وای‌دی نام سه خودروساز دیگر شامل جنرال موتورز، تسلا و فولکس‌واگن دیده می‌شود. شرکت بی‌وای‌دی چین که در سالیان گذشته در تحقیق و توسعه سیستم حمل و نقل الکتریکی و باتری نقش پررنگی را در سراسر جهان ایفا کرده، در دسته‌بندی شرکت‌های نوآور مجله تایمز قرار گرفته است.

مجله تایمز در این مقاله به بررسی شرکت‌هایی که در شکل‌گیری آینده جهان نقش دارند و معرفی رهبران تاثیرگذار این شرکت ها پرداخته است. 100 کمپانی یاد شده در مقاله، از کسب و کارهای مختلف شامل حوزه سلامت، سرگرمی، حمل و نقل، فناوری و ... انتخاب شده‌اند. در کنار بی‌وای‌دی، شرکت‌های مشهور دیگری همچون آدیداس، نتفلیکس، تیک تاک، مدرنا و NVIDIA نیز در فهرست نوآوران قرار گرفته‌اند.

 

مجله تایمز از نقش چشمگیر بی‌وای‌دی در تولید اتوبوس‌های برقی در اروپا و آمریکا و طراحی اولین لوپ حمل و نقل تمام برقی اتوبوس در ژاپن یاد کرده و در نهایت به رشد 300 درصدی سهام این شرکت در یک سال اخیر در بورس هنگ کنگ اشاره داشته است.


استلا لی، از مدیران ارشد بی‌وای‌دی در واکنش به مقاله مجله تایمز اذعان کرد: «مفتخریم که تایمز از بی وای دی به دلیل حضور و همکاری گسترده در سیستم حمل و نقل جهانی یاد کرده است. شرکت بی وای دی با ایجاد فناوری نوآورانه در خودروها، اتوبوس ها، کامیون ها، لیفتراک ها و سیستم ریلی ضمن ایجاد عناوین شغلی جدید، مبارزه با تغییرات آب و هوایی را نیز مد نظر قرار داده است. خرسندیم که به عنوان رهبر و شرکت نوآور شناخته شده‌ایم.»

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه