شبکه‌های اجتماعی

انتشار تصاویر رسمی از سوی چری

 

چری به تازگی تصاویر رسمی از Lanyue که متعلق به زیربرند اکسید می‌شود را منتشر کرده است. این خودرو فیس لیفتی از نمونه فعلی به حساب می‌آید و 8 اپریل سال جاری به صورت رسمی در چین عرضه خواهد شد. طراحی خارجی تغییر آنچنانی نکرده و در داخل داشبورد میزبان سه نمایشگر به سبک مرسدس بنز است.


اکسید Lanyue می‌خواهد در بخش شاسی بلند‌های 6 و 7 نفره تمرکز داشته باشد که رقبایی همچون لینک اند کو 09 و چانگان CS95 در آن بخش حضور دارند. نمای رو به رو با وجود جلوپنجره بزرگ با خطوط عمودی کروم و چراغ‌های LED باریک به دیگر مدل‌های این برند شباهت دارد. چری رنگ نقره‌ای را به پالت این مدل اضافه می‌کند تا خریداران انتخاب‌های بیشتری داشته باشند. Lanyue ابعادی برابر با 4970، 1940، 1792 و فاصله بین دو محور 2900 میلی‌متر دارد. دور تا دور شیشه‌های جانبی با نوار کروم تزئین شده، گلگیرها پهن و رینگ‌های این نمونه 20 اینچ هستند. نمای عقب از طرح چراغ‌های به هم پیوسته، اسپویلر یکپارچه و اگزوز‌های فیک استفاده می‌کند و بی شباهت به لکسس LX570 نیست.


داخل کابین به واسطه سه نمایشگر که از روی مرسدس بنز S کلاس الهام گرفته شده، بسیار لوکس و مدرن طراحی شده و خبری از دکمه‌های فیزیکی نیست و تنها یک پنل لمسی نزدیک به زیر آرنجی وجود دارد. این سیستم مالتی مدیا از تراشه Qualcomm Snapdragon 8155 chip بهره می‌برد.


Exeed Lanyue جدید یک نسخه 6 صندلی دارد که در تریم‌های بالا مجهز به گرمکن و سرد کن صندلی‌های ردیف اول و دوم، ماساژور صندلی جلو و تنظیم برقی صندلی‌های ردیف سوم است.


قوای محرکه تغییری نکرده و همچنان یک پیشرانه 2 لیتر توربو با حداکثر قدرت 261 اسب‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور روی این خودرو نصب شده که این میزان نیرو و قدرت را توسط گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو و یا هر چهارچرخ منتقل می‌کند.

 

نظر دهید


در همین زمینه