شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - شورولت ایکونیکس
آینده‌ای از ورژن آمریکایی

 

وزرات صنعت و فناوری اطلاعات چین که همیشه پیش از ورود خودروها به بازار عکس‌ها و اطلاعات آنها را منتشر می‌کند، حالا تصاویر و اطلاعات مربوط به شورولت ایکونیکس 2024 را منتشر کرده است. اکونیکس بازار آمریکا از سال 2017 روی خط تولید قرار دارد و حالا با معرفی نمونه جدید بازار چین و بر اساس عکس‌های جاسوسی، می‌توان حدس زد که ورژن آمریکایی اکونیکس نیز مانند این مدل است.


در نمای رو به رو محل قرارگیری چراغ‌ها و دیلایت با فرم جلوپنجره دوگانه در هر دو نمونه یکسان به نظر می‌رسد اما در نمای عقب، چراغ‌ها به علت پوشش استتاری یکسان به نظر نمی‌رسند. از دیگر شباهت‌های این دو نمونه می‌توان به رفلکتور‌های سپر، اسپویلر همراه با چراغ سوم ترمز و برف پاک‌کن عقب اشاره کرد.

 

 


MIIT در کنار عکس‌ها، مشخصات فنی شورولت ایکونیکس را نیز منتشر کرده است. از نظر ابعاد، اکونیکس 4653 میلی‌متر طول، 1902 میلی‌متر عرض و 2730 میلی‌متر فاصله بین دو محور دارد. برای این خودرو با توجه به تریم انتخابی سه ارتفاع ذکر شده که 1710، 1712 و 1714 میلی‌متر هستند. وزن این خودرو نیز بنا به تریم 1550 و یا 1620 کیلوگرم خواهد بود.


بنا به اطلاعات این سازمان، شورولت ایکونیکس از پیشرانه 1.5 لیتر توربو بهره می‌برد که 170 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. حداکثر سرعت این خودرو 190 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.


ورژن چینی ماه‌ها آینده به صورت رسمی معرفی می‌شود اما مدل آمریکایی زودتر از 2025 معرفی نخواهد شد.

 

نظر دهید


در همین زمینه