شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جیلی امگرند
 به‌روزرسانی جدید با تغییرات جزئی

جیلی چهارمین نسل از خودروی امگرند را در چهار تیپ به بازار چین عرضه کرد. این خودروی جدید با تغییرات جزئی در نمای ظاهری و داخلی نسبت به مدل قبلی به قیمت حدود ۹,۶۰۰ تا ۱۲,۲۰۰ دلار آمریکا به فروش می‌رسد.

ابعاد جیلی امگرند ۲۰۲۵ برابر با ۴۶۳۸/۱۸۲۰/۱۴۶۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن ۲۶۵۰ میلی‌متر است که آن را در دسته خودروهای سدان کامپکت قرار می‌دهد. این ابعاد نسبت به مدل قبلی تغییری نکرده است. همچنین این خودرو سوار بر رینگ‌های ۱۶ یا ۱۷ اینچی است.

به عنوان یک به‌روزرسانی سالانه، ظاهر امگرند جدید تغییر چندانی نکرده و همچنان از طراحی مدل قبلی پیروی می‌کند. جلوپنجره با طرح آبشاری داری ۱۶ میله عمودی است و لوگوی آن با لوگوی نقره‌ای جدید جیلی جایگزین شده است. بخش پایین جلوپنجره نیز با تریم‌های کرومی L شکل در دو طرف همراه شده است. در قسمت عقب، یک باله کوچک و چراغ‌های عقب LED سیاه رنگ وجود دارد.

پیشرانه این خودرو همچنان یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۲۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۲ نیوتن‌متر است که به یک گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۸ سرعته CVT متصل می‌شود.

در داخل کابین، جیلی امگرند ۲۰۲۵ نیز با تغییرات جزئی نسبت به مدل قبلی همراه است. از جمله این تغییرات می‌توان به اضافه شدن رنگ نارنجی برای کابین و ارتقای سیستم هوشمند خودرو اشاره کرد. کابین این خودرو از یک کلاستر ۱۲.۳ اینچی دیجیتالی، یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی و یک فرمان اسپرت چهار شاخ بهره می‌برد. همچنین سیستم عامل خودرو به Galaxy OS ارتقا یافته است.

داشبورد سمت شاگرد دارای خروجی تهویه مطبوع اتوماتیک با تریم‌های کرومی است و روی درب‌ها قلاب برای نگهداری گوشی تلفن همراه وجود دارد. کنسول وسط دارای یک محفظه نگهداری دو طبقه برای قرار دادن دو گوشی تلفن همراه است. سایر امکانات رفاهی این خودرو شامل کنترل کروز، سنسور پارک عقب، سیستم کمک پارک، سیستم کمک حرکت در سربالایی، سانروف، سیستم ورود بدون کلید، تنظیم و گرمکن برقی آینه‌های جانبی و دستیار ایمنی هوشمند برای گوشی تلفن همراه است که می‌تواند امکاناتی نظیر کنترل و پایش از راه دور، روشن و خاموش کردن خودرو، قفل و باز کردن درها و روشن و خاموش کردن سیستم تهویه مطبوع را فراهم کند.

 

AuotmobileFa Geely Emgrand 2 14030420

 

نظر دهید


در همین زمینه