شبکه‌های اجتماعی

کاهش شدید فروش محصولات فورد در چین

فورد با مشکل کاهش فروش محصولات دست و پنجه نرم می‌کند

فروش خودروهای شرکت فورد موتور در چین در سه ماهه سوم سال میلادی جاری کاهش داشت. 

فورد طی بیانیه ای اعلام کرد که واحد خودروسازی میشیگان 131060 خودرو در 3 ماهه سوم سال جاری به چین تحویل داده است. بر این اساس فروش خودروهای فورد درچین در شه ماهه اول سال جاری میلادی 35.8 درصد و در سه ماهه دوم 21.7 درصد کاهش داشت.

 

در سه ماهه سوم، فروش برند فورد در بازار تولید انبوه 37.7 درصد کاهش یافت در حالی که لینکلن، بخش لوکس این خودروسازی شاهد 24.1 درصد کاهش بود. طبق محاسبات رویترز، این خودروسازی حدود 421 هزار خودرو در 9 ماه اول سال جاری میلادی تحویل داده است.

فورد از زمان رکود تجارتش در اواخر 2017، سعی داشته فروش خود را احیا کند. فروش این خودروسازی پس از 6 درصد کاهش در 2017، 37 درصد در 2018 سقوط کرد.

فورد قصد دارد سه مدل جدید طی 3 سال آینده در چین راه اندازی کند که بیش از یک سوم آن‌ها خودروهای برقی خواهند بود و تصمیم دارد تیم های مدیریت را بومی سازی کند و از کارکنان چینی بیشتری استفاده کند و هدف آن بهبود روابط با شرکایی است که سرمایه‌گذاری مشترک با آنها دارد. این شرکت طی یک سری اقدامات، در ماه اوت رئیس جدیدی برای واحد چانگان فورد انتخاب کرد و گفت این کار همکاری شرکت را با چانگان از طریق تحقیقات، تولید و بازاریابی در سپتامبر افزایش می دهد.

لازم به ذکر است که فروش خودروهای جنرال موتورز، رقیب فورد هم در چین در سه ماهه سوم سال میلادی جاری 17.5 درصد کاهش یافت و به 689531 دستگاه خودرو رسید.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه