شبکه‌های اجتماعی

نخستین شرایط ‌فروش سایپا شاهین به طور رسمی اعلام شد
اتومبیل فارسی - سایپا شاهین

هم‌زمان با طرح پیش‌فروش یک ساله سایپا

گروه خودروسازی سایپا طرح پیش فروش یک ساله محصولات خود بر اساس شیوه جدید فروش خودرو را از ساعت 14 روز جاری (یکشنبه 18 خردادماه 99) آغاز خواهد کرد و این طرح تا روز سه شنبه 20 خردادماه ادامه خواهد داشت.

 

بنابر اطلاعات منتشر شده، گروه خودروسازی سایپا برای اولین بار پیش‌ثبت‌نام شاهین را نیز در این طرح فروش آغاز خواهد کرد. سایپا قصد دارد شاهین را با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ و دو نوع جعبه‌دنده دستی و اتوماتیک عرضه کند. ناگفته نماند که پیش از این و در زمان اعلام مشخصات فنی نهایی سایپا شاهین، خبری از جعبه‌دنده اتوماتیک نبود اما بر اساس اینفوگرافیک منتشر شده در صفحه رسمی گروه خودروسازی سایپا قرار است جعبه‌دنده اتوماتیک نیز برای شاهین در نظر گرفته شود.

 

تکمیلی: مجید باقری خوزانی، قائم‌مقام مدیرعامل در امور فروش شرکت خودروسازی سایپا، در حاشیه مراسم قرعه‌کشی فروش فوق العاده سایپا در روز یکشنبه 18 خرداد ماه اعلام کرد که پیش‌فروش جدید گروه خودروسازی سایپا شامل 9 محصول این شرکت است که 3 مدل جدید شاهین، ساینا S و کوییک سال را نیز شامل خواهد شد. به گفته وی در حال حاضر مدارک لازم برای قیمت‌گذاری شاهین به سازمان حمایت ارسال شده و به زودی قیمت رسمی این خودروی جدید مشخص خواهد شد. اما در حال حاضر مشتریان می‌تواننند با پیش پرداخت ۸۰ میلیون تومانی نسبت به ثبت‌نام شاهین اقدام کنند. لازم به ذکر است که در این طرح نیازی به واریز پیش‌ پرداخت در زمان ثبت‌نام نبوده و ودیعه اولیه پس از انجام قرعه‌کشی و اعلام اسامی منتخبین، دریافت خواهد شد. 

 

نظر دهید