اتومبیل فارسی - سوزوکی فرانکس
راسا موتور اعلام کرد

نخستین شرایط فروش سوزوکی فرانکس توسط راسا موتور خاورمیانه اطلاع رسانی شد. این بخشنامه ویژه متقاضیان منتخب سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی است. متقاضیان می توانند با مبلغ 625 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند. قیمت نهایی این محصول یک میلیارد و 750 میلیون تومان اعلام شده است.

 

AutomobileFa Suzuki Fronx sale 14030711

 

معرفی سوزوکی فرانکس 

سوزوکی فرانکس یک کراس‌اوور سگمنت B است که توسط شاخه هندی سوزوکی یعنی ماروتی سوزوکی از سال ۲۰۲۳ تولید می‌شود. این خودرو بر اساس هاچ‌بک موفق سوزوکی یعنی بالنو ساخته شده و در بین محصولات کراس‌اوور و شاسی‌بلند این برند ژاپنی، پایین‌تر از مدل برتزا قرار می‌گیرد. این خودرو اولین بار در نمایشگاه اتو اکسپو در ژانویه ۲۰۲۳ در هند به نمایش گذاشته شد و دومین شاسی‌بلند سوزوکی با طول کم‌تر از ۴ متر محسوب می‌شود. 

 

مشخصات فنی سوزوکی فرانکس

سوزوکی فرانکس وارداتی راسا موتور مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی و موتور الکتریکی ISG است و توان تولید ۱۰۱ اسب بخار و گشتاور ۱۳۷ نیوتن‌متر را دارد. قدرت تولیدشده توسط یک جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک، به چرخ‌های جلو فرستاده می‌شود. این نسخه از ۲ باتری لیتیوم‌یونی ۱۲ وولتی نیز بهره می‌برد که بخشی از انرژی از دست‌رفته در طول شرایط مختلف رانندگی را احیا می‌کند. سیستم تعلیق در محور جلو از نوع مک‌فرسون مستقل و در محور عقب، نیمه‌مستقل محور پیچشی است. حداکثر سرعت سوزوکی فرانکس هایبریدی، ۱۶۰ کیلومتر در ساعت عنوان شده و برای طی کردن شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت،‌ نیازمند ۱۱ ثانیه است. سوزوکی فرانس هیبریدی در هر ۱۰۰ کیلومتر، ۵.۴ لیتر سوخت به صورت متوسط مصرف می‌کند.

در فهرست تجهیزات ایمنی سوزوکی فرانکس هیبریدی، گزینه‌های آشنایی مثل کروز کنترل، کیسه‌های هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS و ترمز EBD دیده می‌شود. از سایر تجهیزات ایمنی و کمکی آن نیز می‌توان به سامانه کنترل پایداری، سامانه کمک‌رسان شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور، سیستم ضدسرقت ایموبلایزر و سامانه پایش فشار باد تایرها اشاره کرد.

 











در همین زمینه

شبکه‌های اجتماعی