شبکه‌های اجتماعی

طرح فروش فوری کوییک و کوییک R بدون قرعه کشی - ویژه مرداد 1401
اتومبیل فارسی - سایپا کوییک

از ساعت 11 صبح روز یکشنبه آغاز می‌شود


گروه خودروسازی سایپا طرح فروش فوق العاده خودروهای کوییک معمولی و کوییک R را بدون قرعه کشی آغاز خواهد کرد.

 

این طرح فروش از ساعت 11 صبح روز یکشنبه 9 مرداد ماه آغاز و بدون انجام فرآيند قرعه كشي تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

 

شرايط بخشنامه:

1 -محدوديت كد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد (هر كد ملی مجاز به ثبت نام يك دستگاه خودرو می‌باشد.)
2 -حداقل سن متقاضيان خريد خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهينامه رانندگی خودرو حداقل پايه سوم می‌باشند.
3 -امكان صلح (خريد انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وكالتی وجود ندارد.
4 -متقاضی طی 48 ماه گذشته ثبت نام و صدور فاكتور خودرو نزد شركت های خودروساز نداشته باشد.
5 -امكان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) ميسر نمی‌باشد.
6 -شماره كارت، شماره حساب بانكی و شماره شبا كه در آينده وجوه خريد خودرو از آن به حساب شركت خودروساز واريز می گردد الزاماً بايد متعلق به شخص متقاضی باشد. درصورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسئوليت آن متوجه متقاضی ثبت‌نام‌كننده خواهد بود.
7 -شماره تلفن همراه اعلام شده می بايست متعلق به شخص متقاضی باشد.
8 -كدپستی متقاضی ثبت نام كننده و كد نمايندگی انتخابی توسط مشتری می‌بايست از يك استان باشند. بديهی است پس از انتخاب كد نمايندگی امكان تغيير نمايندگي تحويل گيرنده وجود نداشته و مسئوليت آن بر عهده گروه سايپا نمی‌باشد.
9 -مشتريان محترم می‌بايست پس از كاركرد 1000 كيلومتر و حداكثر 5 ماه از تاريخ تحويل خودرو برای انجام سرويس اوليه به نمايندگي‌های گروه خودروسازی سايپا مراجعه نمايند در غير اينصورت گارانتی خودرو ابطال می‌‌گردد.
10 -ثبت نام برای مشتريان حقوقی ميسر نمی‌باشد.
11 -در روش فروش فوق العاده از زمان واريز وجه تا زمان تحويل خودرو، سود مشاركت و انصراف صفر خواهد بود.
12 -در صورت بروز هرگونه تاخير احتمالی در تحويل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخير در روش فروش فوق العاده معادل 36 درصد ساليانه محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.
13 -در روش فروش فوق العاده يكی از بسته‌های خدمت و آپشن در زمان واريز وجه بصورت پيش فرض انتخاب شده است، در صورتيكه مشتری تمايل به تغيير در بسته خدمت و آپشن و يا حذف آن داشته باشد مي‌تواند قبل از واريز وجه اقدام نمايد.
14 -مشتريان محترم می‌‌توانند جهت رويت بسته‌های خدمت و آپشن به سايت www.saipayadak.org مراجعه نمايند.
15 -چنانچه در هر يك از مراحل ثبت نام تا تحويل خودرو، مشخص گردد اطلاعات متقاضی ناصحيح بوده و يا ناقض شرايط بخشنامه می‌باشد، ثبت نام متقاضی كان لم يكن خواهد گرديد.
16 -در صورتيكه پس از امضای قرارداد فی مابين مشتری بر حسب ضرورت و يا الزامات قانونی و يا لزوم رعايت استانداردهای اجباری و محيط زيست از جمله (سطح آلايندگی يورو4، يورو5 و ...) شركت ملزم به نصب تجهيزات و يا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو گردد و يا تغييری در برخی از قطعات خودرو ايجاد شود و يا هرگونه افزايش هزينه‌های (شماره گذاري،بيمه، ماليات، ماليات نقل و انتقال، عوارض شماره‌گذاری و ...) تا قبل از فاكتور خودرو صورت پذيرد، دعوتنامه تكميل وجه هزينه‌های مربوطه صادر خواهد شد.
17 -با توجه به اهميت كنترل مدارك هويتی و آدرس محل سكونت مشتريان، نمايندگی موظف است مدارك و مستندات مشتريان را مطابق بخشنامه‌های 184314 مورخ  1400/05/12 و 186689 مورخ  1400/05/13 و 424318 مورخ  1400/10/20 و 469251 مورخ  1400/11/19 و 142204 مورخ  1401/04/22 از سقم و صحت آن اطمينان حاصل نمايد.
18 -باتوجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پليس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروزرسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتريان در سامانه شماره‌گذاری موارد ذيل متذكر می‌‌گردد:
الف) در صورتيكه مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطالعات فردی و سكونتی بوده و يا بيشتر از يكسال از آخرين تاريخ بروزرسانی اطالعات فردی و نشانی محل سكونت آن در سامانه شماره گذاری گذشته باشد، مشتری محترم می‌بايست با مراجعه به سامانه سخا (كه در سايت اينترنتی نشانی آن موجود می‌باشد( نسبت به بروزرسانی و يا ثبت آخرين اطالعات خود اقدام نموده و پس از تائيد توسط اداره پست تصوير نشانی ثبت شده در سامانه سخا را به نمايندگی محل ثبت نام خود تحويل نمايد.
ب) در صورتيكه مشتری دارای برگه احراز سكونت باشد می‌بايست حتماً برگه مذكور را به نمايندگی محل ثبت نام خود تحويل نمايد در غير اينصورت عواقب ناشی از آن بر عهده مشتری خواهد بود.
الزم به ذكر است تا زمانيكه برگه احراز سكونت توسط مشتری به نمايندگی ارائه نگردد و يا اطلاعات مورد نياز شماره گذاری به درستی ارائه نشده باشد، شماره پذيرش مشتری وارد مرحله تخصيص نخواهد شد و فاكتور نمی‌‌گردد و عواقب ناشی از عدم فرآيند مذكور بر عهده مشتری خواهد بود همچنين علاوه بر اينكه سود تاخير در تحويل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزينه پاركينگ و نگهداری خودرو نيز از ايشان دريافت خواهد شد.
19 -مشتريان محترم می‌‌توانند جهت رويت ويژگي‌ها و تجهيزات محصولات به سايت www.saipacorp.com مراجعه نمايند.

AutomobileFa saipa products new pre sale plan mordad1401

 

نظر دهید