شبکه‌های اجتماعی

شرایط فروش نسخه جدید فوتون تونلند از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد (29 فروردین 1400)
اتومبیل فارسی - فوتون تونلند

 در دو نسخه دیزلی و بنزینی یورو 5

 

 

شرکت ایران خودرو دیزل از مدتی قبل تولید نسخه جدید از فوتون تونلند را آغاز کرده است. روز گذشته شرایط فروش این نسخه که با پسوند S شناسایی می‌شود در دو مدل دیزلی و بنزینی اعلام شد.

 

ایران خودور دیزل در این طرح فروش قیمت فوتون تونلند S بنزینی توربو یورو 5 را ۸۰۷ میلیون و قیمت نسخه دیزلی یورو 5 را ۸۵۸ میلیون تومان اعلام کرده است. در این طرح فروش مشتریان می‌توانند به صورت نقدی با تحویل فوری و یا پیش‌فروش ینسبت به خرید فوتون تونلند S اقدام کنند.

برای فروش نقدی این محصول موعد تحویل خرداد 1400 در نسخه دیزلی و تیر 1400 برای نسخه بنزینی در نظر گرفته شده است.

 

همچنین مشتریان می‌توانند با واریز پیش ‌پرداخت 429 میلیون تومان برای فوتون تونلند S دیزلی و 403 میلیون و 500 هزار تومان برای فوتون تونلند S بنزینی نسبت به پیش خرید این محصول اقدام کنند. در این روش بر خلاف روش نقدی، قیمت خودرو قطعی نبوده و قیمت نهایی در زمان تحویل خودرو که تیر و مرداد ماه 1400 اعلام شده تعیین خواهد شد. علاوه بر واریز پیش‌پرداخت اعلام شده، مشتریان می‌بایست مبلغ 125 و 118 میلیون تومان را به ترتیب برای نسخه دیزلی و بنزینی فوتون تونلند S در تاریخ دوم خرداد ماه 1400 به عنوان دومین پیش پرداخت واریز کنند و مابقی ارزش خودرو در زمان تحویل به نرخ روز محاسبه خواهد شد.

 

 

ویژگی‌های فوتون تونلند S بنزینی و دیزلی

نسخه جدید فوتون تونلند S بنزینی بر خلاف نسخه قبلی که به پیشرانه ۲.۴ لیتری مجهز بود، دارای یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی با فناوری پاشش مستقیم سوخت است که توانایی تولید ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این پیشرانه همراه با جعبه‌دنده 5 سرعته دستی ساخت آیسین عرضه می‌شود.

نسخه دیزلی تونلند S نیز به پیشرانه 4 سیلندر ۲.۸ لیتری توربوشارژ کامینز مجهز است که ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه همراه با جعبه‌دنده 5 سرعته دستی بورگ‌وارنر عرضه خواهد شد.

 

کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل سرعت در سراشیبی، سیستم چند رسانه‌ای به همراه نمایشگر 7 اینچی و ره‌یاب ماهواره‌ای، کروز کنترل، تهویه مطبوع با پنل دیجیتال، تنظیم انتقال قدرت در وضعیت‌های تک دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین، دوربین دید عقب و سنسور پارک، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، سامانه LSD (دیفرانسیل با لغزش محدود)، اتولایت و... را باید از جمله تجهیزات و امکانات نسخه جدید فوتون تونلند دانست.

 

 

AutomobileFa Foton tunland Sale Plan 29Farvardin1400

 

 

 

نظر دهید