شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - راین R3
خبر خوش برای خریداران خودرو

 

شرکت خودروسازان راین با ارائه یک خودرو اتوماتیک هاچ‌بک شهری به نام راین R3 از فردا صبح ساعت ۰۸:۰۰، اول آبان‌ماه، تا تکمیل ظرفیت، درگاه فروش اینترنتی را برای عرضه محدود و ثبت‌نام این محصول جدید باز می‌کند.

خودروسازان راین که پیش از این، نامش با تولید محصولاتی از برندهای معتبری همچون هیوندای، گریت‌وال و FAW در بازار خودرو شناخته شده است، این بار با محصولی در رده خودروهای اتوماتیک هاچ‌بک شهری به بازار ورود مجدد کرده که علاوه بر قیمت مناسب، دارای امکانات متنوعی است که جذابیت آن را برای خریداران بیشتر می‌کند.

شرکت خودروسازان راین از فردا صبح درگاه فروش اینترنتی را برای عرضه محدود خودرو راین R3  با قیمت قطعی ۴۴۹ میلیون تومان برای متقاضیان در استان‌های تهران، البرز و یزد باز خواهد کرد.

این خودرو نسخه پیشرفته و ارتقا یافته مدل cx20 چانگان است که دارای موتور ۱۶ سوپاپ ۱.۳ لیتری و گیربکس اتوماتیک ۴ دنده تیپ ترونیک است.

در صفحه معرفی محصول R3 در سایت خودروسازان راین امکانات دیگری نیز برای این خودرو معرفی شده از قبیل: سانروف، رینگ ۱۵ اینچ آلومینیومی، ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع الکترونیکی توزیع نیروی ترمز بین چرخ‌ها (EBD)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، سامانه مدیریت فشار باد لاستیک (TPMS)، فرمان برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع، دوربین عقب، نمایشگر ۹ اینچی با سیستم عامل اندروید، کلیدهای کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، ایرکاندیشن و رادار عقب.

نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات خودروسازان راین را شرکت پرستوی آبی ارگ برعهده دارد که برای خودروی راین R3 گارانتی ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر در نظر گرفته است.


متقاضیان ثبت‌نام و خرید این خودرو می‌توانند به درگاه اینترنتی شرکت خودروسازان راین به نشانی www.rvmco.ir مراجعه و نسبت به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و راهکارهای خرید آن اقدام کنند.

 

 

AutomobileFa Rhine R3 New Sale Plan mehr1401

 

نظر دهید


در همین زمینه