شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - راین R3
با موعد تحویل 30 روزه و با قیمت جدید صورت می‌گیرد

 

مرحله سوم فروش فوری خودرو راین R3 با قیمت جدید آغاز می‌شود.


شرکت خودروسازان راین با سابقه تولید محصولات باکیفیت هیوندای و گریت وال درنظر دارد نسبت به فروش نقدی تعداد محدودی خودرو راین R3 نسخه اتوماتیک و بهبود یافته چانگان CX20 با قیمت قطعی و موعد تحویل 30 روزه اقدام نماید.این طرح فروش از روز پنج‌شنبه اول دی‌ماه 1401 از ساعت 8 صبح آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.


بر اساس بخش‌نامه شرکت خودروسازان راین، در شرایط فروش مرحله سوم، قیمت راین R3 حدود 50 میلیون تومان افزایش یافته و به 499 میلیون تومان رسیده است. با وجود این افزایش قیمت 50 میلیون تومانی، در بازار خودروهایی که در این محدوده قیمت عرضه می‌شوند، راین R3 ارزان‌ترین خودرو این سگمنت است.


راین R3 نسخه پیشرفته و ارتقا یافته مدل CX20 چانگان است که دارای موتور ۱۶ سوپاپ ۱.۳ لیتری و گیربکس اتوماتیک ۴ دنده تیپ ترونیک است. همچنین خودروسازان راین، در این مرحله سینی زیرموتور، روکش صندلی و کفی داخل خودرو را به عنوان امکانات رایگان برای مشتریان در نظر گرفته است.


سانروف، رینگ ۱۵ اینچ آلومینیومی، ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع الکترونیکی توزیع نیروی ترمز بین چرخ‌ها (EBD)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، سامانه مدیریت فشار باد لاستیک (TPMS)، فرمان برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع، دوربین عقب، نمایشگر ۹ اینچی با سیستم عامل اندروید، کلیدهای کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، ایرکاندیشن و رادار عقب از امکانات دیگری است که خودروسازان راین برای این خودرو معرفی کرده است.


نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات خودروسازان راین را شرکت پرستوی آبی ارگ برعهده دارد که برای خودروی راین R3 گارانتی ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر در نظر گرفته است. متقاضیان ثبت‌نام و خرید این خودرو می‌توانند به درگاه اینترنتی شرکت خودروسازان راین مراجعه و نسبت به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و راهکارهای خرید آن اقدام کنند.

 

AutomobileFa Rayen R3 New Sale Plan Azar1401

 

نظر دهید


مرتضی
سلام آقا این ماشین مشکل ایمنی داره یکدفعه چهار چرخ تو حرکت قفل کرد واقعا تجربه وحشت ناکی بود می‌خوام برای مرجوع کردن خودرو اقدام کنم

در همین زمینه