شبکه‌های اجتماعی

فردا موتورز شرایط فروش سدان جدید فردا 511 را اعلام کرد
اتومبیل فارسی - فردا 511

با موعد تحویل 30 روزه

 

 

شرکت فردا موتورز اولین شرایط فروش سدان جدید فردا 511 را اعلام کرد.

 

این شرکت که در روز گذشته با حضور رسانه‌ها از سدان جدید خود با نام فردا 511 پرده برداشته بود، امروز شرایط فروش فوری این محصول جدید را به طور رسمی اعلام کرد. قیمت فردا 511 در این طرح فروش 429 میلیون تومان اعلام شده است و مشتریان می‌بایست نسبت به واریز کل ارزش خودرو در زمان ثبت نام اقدام کنند. تحویل خودروهای ثبت نام شده در این طرح فروش 30 روز کاری خواهد بود و کلیه هزینه‌های بیمه شخص ثالث و شماره‌گذاری نیز به عهده شرکت خودروسازی فردا است.

 

      بخوانید >  فردا 511؛ محصول جدید فردا موتورز رونمایی شد

 

AutomobileFa Farda 511 Sale Plan 2Khordad1400

 

فردا 511، سدان تازه نفس فردا موتورز یک خودرو در کلاس B+ محسوب می‌شود که دارای طول، عرض و ارتفاع 4390، 1725 و 1490 میلی‌متری است. یک سدان نسبتا کوچک که از نظر اندازه می‌توان آن را با سایپا شاهین، جک J4 و ایکو تارا مقایسه کرد.

 

فردا 511 از موتور 1.5 لیتری با توان 106 اسب بخار بهره می‌برد. موتور این خودرو می‌تواند الزامات سطح آلایندگی EURO 5 را پشت سر بگذارد و با مصرف سوخت ترکیبی 6.4 لیتر در ‌صد کیلومتر مصرف سوخت اقتصادی و مناسبی را فراهم کند. وجود یک سیستم کمکی با نام سیستم هوشمند صرفه‌جویی در سوخت (STT) باعث می‌شود خودرو در همه شرایط بتواند مناسب‌ترین مصرف سوخت را در کنار بهترین عملکرد فنی ارائه دهد. 

گیربکس مورد استفاده در فردا 511، نمونه 5 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است و نیرو با به محور جلو این خودرو منتقل می‌کند. مزیت استفاده از گیربکس دو کلاچه یا DCT، تعویض سریع دنده‌ها و جلوگیری از اتلاف نیرو در مقایسه با دیگر گیربکس‌های اتوماتیک است.

 

 

نظر دهید