شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - بهمن ریسپکت
ویژه متقاضیان نوبت‌دهی شده در آبان ۱۴۰۲

 

گروه بهمن شرایط فروش فوری ریسپکت با قیمت قطعی ویژه ثبت‌نام‌کنندگان در مرحله اول فروش یکپارچه خودروهای داخلی را اعلام کرد.


شرکت بهمن موتور شرایط فروش فوری ریسپکت ویژه متقاضیان نوبت‌دهی شده در آبان ۱۴۰۲ مرحله اول فروش یکپارچه خودروهای داخلی ویژه طرح عادی و جوانی جمعیت را اعلام کرد.


ثبت‌نام و تکمیل وجه از ساعت ۱۰ صبح روز ‌شنبه 15 مهرماه، به صورت اینترنتی از طریق سایت فروش محصولات گروه بهمن آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز ‌شنبه ۲2 مهرماه ۱۴۰۲ ادامه داد. متقاضیان واجد شرایط می‌توانند طی مدت مذکور نسبت به تکمیل وجه و نهایی کردن ثبت نام خود، اقدام نمایند. در این طرح که ویژه متقاضیان اولویت‌بندی شده با نوبت آبان ماه ۱۴۰۲ است، ریسپکت پرایم بهمن موتور با تکمیل وجه به قیمت نهایی ۹۷۳میلیون و ۷۶۰هزار تومان قابل ثبت‌نام است.


موعد تحویل خودرو ریسپکت، هفته دوم آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است. این فرآیند تنها به صورت آنلاین از طریق http://bahman.iranecar.com امکان پذیر است که با ارسال پیامک به متقاضیان این نوبت اعلام شده و با توجه به محدودیت ظرفیت، رنگ خودروی ریسپکت بر اساس ظرفیت و اولویت درخواست و واریز وجه توسط مشتری انتخاب می‌شود.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه