شبکه‌های اجتماعی

عکس‌ها و ویژگی‌های کابین کیا K8 منتشر شد
Automobile Farsi - 2021 Kia K8 interior

جزییات تازه از اولین محصول کیا پس از ریبرندینگ

 

چند روز پیش بود که عکس‌های از کابین سدان جدید کیا K8 در رسانه‌های پخش شد، حالا کیا به صورت رسمی دو عکس از کابین سدان بزرگ خود به همراه ویژگی‌ها و نوآوری‌های آن را منتشر کرده است.


مهم‌ترین ویژگی کابین کیا K8 را می‌توان نمایشگر بزرگ خمیده آن دانست که روی داشبورد دو لایه این خودرو قرار گرفته و سیستم‌های اطلاعات سرگرمی و نشانگر‌های پشت فرمان در آن جانمایی شده است. هر چند نمای کلی این نمایشگرها یک تکه است، اما در عمل به دو نمایشگر 12 اینچی تقسیم شده است.


کیا برای کاهش کلید‌های فیزیکی در کابین کیا K8، کنترل سیستم تهویه مطبوع آن را نیز به صورت یک صفحه لمسی در نظر گرفته است. کمی آن طرف‌تر نیز فرمان سه شاخه این خودرو قرار دارد که نشان جدید کیا روی آن خودنمایی می‌کند. در کنسول مرکزی، شاهد یک موس دایره‌ای هستیم که جایگزین اهرم تعویض دنده شده و در کنار آن سلکتور حالت رانندگی، دو جای لیوان و یک فضای کوچک برای قرار دادن اشیا قرار دارد. کلیدهای گرمکن صندلی و فرمان نیز جلوی زیرآرنجی بین صندلی ها جانمایی شده است.

 

AutomobileFa Kia K8 5

کیا K8 به 14 اسپیکر مارک Meridian مجهز شده تا این خودرو را از نظر سیستم صوتی به خودروهای پریمیوم نزدیک کند. کابین کیا K8 با نورپردازی محیطی، طرح چوبی که از قایق‌های تفریحی مدرن الگوبرداری شده، تزیینات فلزی مرغوب و تودوزی چرم نام با پترن‌های لوزی شکل روی صندلی‌ها و تودری‌ها همراه شده است.


کریم حبیب، رئیس بخش طراحی جهانی کیا و معون مدیرعامل این شرکت می‌گوید: « کیا K8‌یک سدان مدرن با طراحی بیرونی دینامک است که با کابین ظریف و ترقی خواه همراه شده است. کیا K8 نخسین محصول ما پس از پروسه ریبرندیگ است که ما را در مسیر توسعه و تحقق اهدافمان قرار می‌دهد.»

 

ظاهرا کیا قصد ندارد سدان جدید خود را در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه کند، چرا که این بازار این روزها اقبال کمی به خودروهای سدان نشان می‌دهد و کیا قصد دارد تمرکز خود را در این بازار بر ارائه کراس‌اوورها بگذارد. جایی که این روزها برای خودروسازها پول‌سازتر است.

 در آینده نزدیک جزییات بیشتر درباره کیا K8 در آینده منتشر خواهد شد، اما اکنون می‌توانید در این‌جا، بیشتر درباره طراحی این خودرو بخوانید.

 

نظر دهید