شبکه‌های اجتماعی

کیا تصاویر K8 را منتشر کرد
Automobile Farsi - 2021 Kia K8

جانشین مدرن کادنزا

 

این کیا K8 است چهره جدید محصولات این خودروساز کره‌ای را به نمایش می‌گذارد و نخستین محصولی که با نشان جدید کیا معرفی می‌شود.


کیا K8 به عنوان جایگزینی برای نسل دوم کیا K7 معرفی شده که در بازار ایران بیش‌تر با نام کادنزا شناخته می‌شود. کیا تایید کرده این سدان جدید در سال جاری وارد بازار کره جنوبی خواهد شد، اما هنوز اعلام نکرده کدام بازارها به عنوان مقصد این خودرو در نظر گرفته شده است.


در نمای جلوی کیا K8 می‌توان جلوپنجره «پوزه ببر» کیا را مشاهده کرد که این بار بدون قاب ظاهر شده و پتر لوزی‌های ناهمسان را در خود جای داده است. چراغ‌های راهنما نیز به عنوان عنصری مستقل متشکل از لوزی‌های کوچک کنار هم در این خودرو ظاهر شده است. این ویژگی چهره کیا K8 تا حد زیادی از دیگر خودروهای این شرکت کره‌ای متفاوت کرده است. در نمای کناری نیز شاهد خط شخصیت دینامیک هستیم که گفته می‌شود از حرکت یک قایق بادبانی در آب‌های آرام الهام گرفته شده است.


در نمای عقب نیز کیا طراحی قابل توجه خود را با چراغ‌هایی که به گوشه‌ها کشیده شده ادامه داده است.


کریم حبیب، رئیس مرکز طراحی جهانی کیا می‌گوید: « به دنبال ریبرندیگ جدید شرکتمان، ما با مدل جدیدمان K8، به سمت ارزش‌های جدید برند خود حرکت‌ می‌کنیم. این سدان مدرن در هسته اصلی خود با ظرافت و نوآوری طراحی شده است. ضمن ادای احترام به K7، کیا K8 به آینده نگاه می‌کند.»


کیا هنوز تصاویر نمای داخلی و ویژگی‌های کیا K8 را منتشر نکرده تا بدانیم زیر پوست این خودرو چه خبر است. کیا می‌گوید این خودرو بر کیفیت مدرن و برتر و کارایی دینامیک تمرکز دارد. جزییات بیشتر از کیا K8 در ماه‌های پیش رو منتشر خواهد شد.

 

نظر دهید


در همین زمینه