شبکه‌های اجتماعی

نسخه پروتوتایپ هوندا سیویک 2022 رونمایی شد
اتومبیل فارسی - هوندا سیویک پروتوتایپ 2022

برادر کوچک آکورد سال آینده وارد بازار می‌شود

 

این تصاویر هوندا سیویک 2022 پروتوتایپ است و اگرچه عنوان پرتوتایپ را یدک می‌کشد، به نظر می‌رسد تا اندازه زیادی (بیش از 90 درصد) ظاهر و مشخصات آن با نمونه تولیدی یکی باشد.
برای خلق یازدهمین نسل از هوندا سیویک، هوندا به این سدان جمع‌ و جور حالتی کوتاه و پهن بخشیده و ظاهر آن را نسبت به نمونه‌ای که از رده خارج می‌شود بیش‌تر به خودروهای سطح‌بالا و لوکس‌تر شبیه کرده است. هوندا با نمایش یازدهمین نسل از سیویک اعلام کرده که این خودرو نخست در بهار سال 2021 وارد بازار آمریکا خواهد شد و در ابتدا تنها نسخه سدان آن عرضه می‌شود و به تدریج مدل‌های سیویک هاچ‌بک، سیویک Si و سیویک تایپ R نیز معرفی خواهد شد.


به طور کلی می‌توان گفت هوندا سیویک 2021 با الگوهای طراحی هوندا آکورد همراه شده است. مهم‌ترین تغییراتی که تناسبات این خودرو رخ داده، کوتاه‌تر شدن ارتفاع کلی خودرو و پایین‌تر آمدن نقطه نشیمن سرنشین نسبت به نسل دهم این این خودرو است. طراحی کلی خودرو باریک و سبک احساس می‌شود. از ویژگی‌های طراحی این خودرو می‌توان به در موتور پایین و گلگیرهای کوتاه با نمود افقی اشاره کرد. دیگر المان‌های طراحی این خودرو شامل خط شانه افقی شارپ و محور عقب‌ پهن‌تر اشاره کرد.
با وجود این که هوندا عکس‌های نمای بیرونی نسل یازدهم سیویک را منتشر کرده، از نمای داخلی آن تنها یک اسکچ دیجیتالی پخش کرده است. کابینی که بسیار مینیمالیستی به نظر می‌رسد و مهم‌ترین المان‌های آن نمایشگر 9 اینچی برای اطلاعات سرگرمی، نشانگرهای دیجیتالی و خروجی‌های هوای افقی سیستم‌تهویه مطبوع با شبکه‌های لانه‌زنبوری است.


هوندا می‌گوید نسل جدید سیویک با مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی فعال و غیر فعال همراه است که شامل تکنولوژی‌های دستیار راننده و حسگرهای ایمنی ارتقا یافته می‌‌شود. هوندا سیویک 2021 همچنین با ساختار بدنه پیشرفته هوندا که ایمنی سرنشین و محافظت از عابر پیاده افزایش می‌دهد، بهره گرفته است.
هوندا هنوز جزییاتی از پیشرانه‌های نسل جدید سیویک را اعلام نکرده است. با این حال این شرکت تایید کرده که هوندا سیویک 2022 در آمریکای شمالی تولید خواهد شد.

 

نظر دهید


در همین زمینه