شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جی‌ام‌سی Sierra HD 2024
با جلوپنجره و رنگ جدید

 

جی‌ام‌سی سیرا هِوی دیوتی (Heavy Duty) برای سال 2024 با تریم جدید و ظاهری لوکس به بازار می‌آید. بالاترین تریم این مدل Denali Ultimate است و برای آخرین بار بر روی این مدل AT4X عرضه می‌شود.

همانطور که قطعا متوجه شدید این مدل دارای جلوپنجره به روز شده است که شامل چراغ‌های اصلی و دیلایت براکت شکل جلو نیز می‌شود. هر تریم، جلوپنجره منحصر به فرد خود را دارد اما به صورت کلی این قسمت بزرگتر، برجسته‌تر و جسورانه‌تر شده که با فرم اصلی و ماهیت آن همحوانی پیدا می‌کند. این شرکت برای بدنه شش رنگ جدید در نظر گرفته که شامل Titanium Rush Metallic, Sterling Metallic, Volcanic Red Tintcoat, Redwood Metallic, Meteorite Metallic, Downpour Metallic می‌شود.

در ادامه تغییرات مدل 2024، کابین این خودرو به نمایشگر دیجیتال 13.4 اینچ سیستم اطلاعات و سرگرمی همراه با اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم و نمایشگر 12.3 اینچ پشت فرمان مجهز شده است. جی‌ام‌سی در خصوص کابین این خودرو می‌گوید: «برای کابین این نمونه نسبت به گذشته از متریال باکیفیت‌تری استفاده کرده‌ایم.»

برای پیشرانه، گزینه‌ها به شوروبت سیلورادو HD که به تازگی معرفی شباهت دارد. اولین گزینه 8 سیلندر 6.6 لیتر دورامکس توربو دیزل ارتقا یافته با 470 اسب‌بخار قدرت و 1322 نیوتن‌متر گشتاور است. دومین نمونه همان هشت سیلندر 6.6 لیتر بنزینی با خروجی 401 اسب‌بخار قدرت و 629 نیوتن‌متر گشتاور خواهد بود. انتقال قدرت در هر دو پیشرانه توسط گیربکس 10 سرعته اتوماتیک الیسون انجام می‌شود. پیکربندی دیفرانسیل عقب و یا چهارچرخ محرک می‌تواند توسط خریدار انتخاب شود.

مدل 2500HD 10.205 کیلوگرم و مدل 3500HD 16.322 کیلوگرم را پشت خود یدک می‌کشند. حالا که بحث از یدک‌کشی شد، باید بدانید سیستم‌های پیشرفته‌ای همچون Transparent Trailer View (این سیستم تریلر‌های گردن غازی و کاروان‌ها را به صورت شفاف به راننده نشان می‌دهد تا بتواند پشت آن را ببیند)، Trailer Side Blind Zone Alert (سیستم نقطه کور تریلر)، Integrated scales monitor (محاسبه‌گر وزن ترکیبی پیکاپ و تریلر) و کروزکنترل تطبیقی ارتقا یافته همراه با ویژگی تشخیص نیروی درگ اضافی و فاصله ترمز همراه با تریلر این پیکاپ را تبدیل به یکی از برترین‌ها در کلاس خود می‌کند.

تریم Denali Ultimate که بالاترین نمونه در این پیکاپ محسوب می‌شود را می‌توان از روی کروم تیره Vader، رینگ‌های 20 اینچ ماشین‌کاری شده براق، درب بار شش طرفه MultiPro، پله‌های برقی کناری و بج تاپوگرافی کوه دنالی تشخیص داد. داخل کابین از بالاترین سطح چرم (فول گرین) به رنگ Alpine Umber و تزئینات چوبی تیره Paldao پوشیده شده است. تنها ستون A و B از جنس جیر هستند.

از امکانات جی‌ام‌سی سیرا هِوی دیوتی می‌توان به صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی 16 جهته همراه با ماساژور، سیستم صوتی بوز با 12 بلندگو، دوربین آینه وسط، سانروف برقی و هدآپ دیسپلی 15 اینچ اشاره کرد.

تحویل 2024 GMC Sierra HD از سه ماه اول سال 2023 آغاز خواهد شد و AT4X بعدا به آنها می‌پیوندد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه