شبکه‌های اجتماعی

نسل سوم بسترن B70 رونمایی شد
اتومبیل فارسی - بسترن B70

با انتشار تصاویر رسمی از سوی FAW

به تازگی، FAW تصاویر رسمی نسل جدید بسترن B70 را منتشر کرده است. این محصول تازه که بر پایه پلتفرم FMA طراحی شده، از زبانت طراحی خودروهای بستیون موسوم به پنتیوم بهره می‌برد و احتمالا در سال 2020 وارد فهرست فروش این شرکت خواهد شد.


در بحث ظاهری، ‌ بسترن B70 از زبان طراحی جدید محصولات این شرکت بهره می‌برد. جلوپنجره چند ضلهی آن با 74 قطعه کرومی همراه است که قطره‌های باران شهرت دارد و در بالا دارای طول بیشتر و در پایین کوتاه‌تر هستند. بسترن B70 به رسم این روزهای سدان‌ها، در قسمت ستون C فرمی کوچه به خود گرفته تا افزون بر حفظ المان‌های زیبایی شناسی شرقی، با مد روز خودروسازی دنیا نیز همراه باشد. چیزی که در بسترن B70 جدید جلب توجه می‌کند، توجه زیاد به جزییات است.
استفاده از دستگیره‌های در مخفی، و خط کمر صاف، نمای کناری بسترن B70 جدید را باریک و بلند نشان می‌دهد. در عین حال خط شانه آن فراز کوچکی روی ستون C ایجاد کرده است. در کنار این‌ها رینگ‌های 19 اینچی با شکل پره‌های Y، حسی از قدرت را به طراحی این خودرو اضافه می‌کند.
در نمای عقب بسترن B70 جدید نیز شاهد استفاده از چراغ‌هایی هستیم که به Ge معروف است که علاوه بر متصل بودن، شاهد حرکت آن در سه بعد هستیم. این سبک از طراحی که در نمای جلوی بسترن B70 جدید نیز به کار رفته، این روزها در خودروسازان چینی طرفداران زیادی پیدا کرده است. در قسمت عقب شاهد این هستیم که بسترن دو خروجی اگزوز برای محصول جدید خود در نظر گرفته است.


هنوز جزییات بیش‌تری از نسل جدید بسترن B70 منتشر نشده است، با این حال با توجه به آماده بودن این محصول انتظار می‌رود تا پایان سال 2020 به صورت رسمی رونمایی و وارد فهرست فروش این شرکت شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه