شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - بیوئیک لاکراس
پرچمدار سدان‌های بیوئیک

 

بیوئیک در ایالات متحده در حال تولید کراس‌اوور و شاسی بلندهای خود است اما سدان‌های سنتی این برند تنها در چین تولید می‌شود. این برند به تازگی از جدیدترین نسل پرچمدار سدان‌های خود یعنی لاکراس رونمایی کرد که از طراحی به روز این برند بهره می‌برد.


نمای جلوی لاکراس به لطف جلوپنجره ذوزنقه‌ای با مش لوزی افقی با تریم کروم، دیلایت نواری و هدلایت‌های زیر آن نمایی بسیار تهاجمی دارد. در تریم Avenir چراغ‌های جلو بیوئیک لاکراس از نوع ماتریسی تطبیقی با 222 LED هستند که 9 حالت مختلف نور بالا و نور پایین را بنا به شرایط در اختیار راننده قرار می‌دهد. در این تریم، با نزدیک شدن مالک به خودرو و تشخیص کلید و یا تلفن همراه، این چراغ‌ها برای خوش آمدگویی انیمیشن خاصی را بر روی زمین به تصویر می‌کشند. نمای جانبی لاکراس به دور از هرگونه پیچیدگی و با خطوطی نرم و سیال طراحی شده که به وقار آن کمک می‌کند. نمای عقب نیز به لطف چراغ‌های متصل به یکدیگر با گرافیک خطی، تزئین کروم در صندوق و سپر، زیباترین بخش لاکراس لقب می‌گیرد.

 


فضای داخلی بیوئیک لاکراس از Virtual Cockpit System بهره می‌برد که شامل نمایشگر دیجیتال 30 اینچ منحنی با وضوح 6K می‌شود که از آپدیت هوایی نیز پشتیبانی می‌کند. کنسول مرکزی برخلاف تصور بسیار ساده طراحی شده و تنها در بالای آن پد شارژ وایرلس قرار گرفته و در انتها نیز فضای ذخیره سازی وجود دارد. رودری‌ها از تزئینات لیزری و دوخت دوبل فرانسوی تشکیل شده که به لوکس و جذاب‌تر شدن خودرو کمک می‌کند. در تریم Avenir صندلی‌ها دارای گرمکن، سردکن، ماساژور و 121 LED برای روشنایی محیط هستند.


بیوئیک در زمان معرفی مشخصات فنی و اعداد خروجی لاکراس را اعلام نکرده است و تنها باید به اطلاعات وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین استناد کرد. این سازمان پیش‌تر اعلام کرده بود این خودرو با پیشرانه 2 لیتر توربو با 237 اسب‌بخار قدرت عرضه خواهد شد.


بیوئیک از سال 2019 لاکراس را در آمریکا عرضه نمی‌کند و هیچ قصدی برای عرضه نمونه جدید در این بازار ندارد.

 

نظر دهید


در همین زمینه