شبکه‌های اجتماعی

پژو 207i صندوق‌دار با مون‌روف ارائه شد

در نمایشگاه خودرو تهران

پژو 207i صندوقدار از جمله خودروهایی است که ایران‌خودرو در غرفه امسال خود در نمایشگاه خودرو تهران به نمایش گذاشت. تفاوت این اتومبیل با نمونه‌هایی که تاکنون تحویل مشریان شده است، استفاده از مون‌روف آن است.

پژو 207i هاچ‌بک نیز بدون تغییر در نمایشگاه خودرو تهران به نمایش گذاشته شده است.

پیش از این خبرها و شایعه‌های منتشر شده حکایت از این داشتند که شرکت ایران خودرو افزون بر عرضه مون‌روف برای پژو 207i، قصد دارد ایکو دنا پلاس را نیز با سانروف پانوراما روانه بازار کند، با این یک منبع آگاه در ایران خودرو این مساله که دنا پلاس نیز با سانروف پانوراما عرضه خواهد شد را رد کرد.

مسئولان غرفه ایران خودرو در پاسخ به این سوال خبرنگار مجله اینترنتی اتومبیل فارسی که چرا آپشن مونروف برای خودرویی مانند ایکو رانا عرضه نشده تا تحولی در این اتومبیل ایجاد شود، گفتند: ایران خودرو قصد دارد با این تغییرات پژو 207i سدان را به عنوان محصول لوکس‌تر خود عرضه کند. تغییراتی نیز برای ایکو رانا در نظر گرفته شده است. 

با این حال هنوز این سوال مطرح است که با وجود این که پژو بارها به ایران خودرو پشت کرده است، چرا ایران خودرو همچنان به دنبال توسعه محصولاتی جدید با نشان پژو است؟ این در حالی است که استفاده از پلت‌فرم مشترک برای خانواده پژو 206 و رانا، این امکان را به ایران خودرو می‌‌دهد تا این سرمایه گذاری را برای توسعه برند ایرانی خود انجام دهد.

ایران خودرو قصد دارد در آینده‌ای نه چندان دور تولید پژو 206 صندوق‌دار را نیز متوقف کند. 

نظر دهید


در همین زمینه