شبکه‌های اجتماعی

اورا باله کَت، بیتل چینی در یک قدمی تولید
Automobile Farsi - 2021 ORA Ballet Cat

 در نمایشگاه اتومبیل چنگدو معرفی شد


برند اورا، زیرمجموعه گریت‌وال که به ساخت خودروهای الکتریکی کوچک مشفول است، در جریان نمایشگاه اتومبیل چنگدو 2021 محصول جدید خود را با نام باله کت (Ballet Cat) معرفی کرد. گربه باله، یک خودروی دیگر از گروه گریت وال است که طراحی رترو دارد و با الهام از خودروهای کلاسیک طراحی شده است. در بهاری که گذشت، این شرکت خودرویی را با نام اورا پانک کت معرفی کرد که اشتراک‌های زیادی با این محصول دارد، اما به نظر می‌رسد اورا باله کت نسخه‌ای باشد که به تولید انبوه بسیار نزدیک است و انتظار می‌رود در نیمه نخست سال 2022 وارد خط تولید شود.

 

      بخوانید -> کانسپت وی با طراحی کلاسیک، پدیده نمایشگاه چنگدو

 

از نظر ظاهری، اورا باله کت بدون تردید فولکس واگن بیتل کلاسیک را تداعی می‌کند. با این حال می‌توان گفت در مقایسه با اورا پانک‌کت، جزییات بیشتری دارد و به تولید انبوه بسیار نزدیک است. از تفاوت‌های این دو خودرو می‌توان به فرم چراغ‌های جلو اشاره کرد که زاویه‌دارتر از گذشته است. این طور که در تصاویر پیدا است، یکی از آپشن‌های این خودرو سنسور جلو است.

 

نکته مهم در نمای کناری، فرم سقف این خودرو است که شیب تند آن از ستون C آغاز می‌شود که موجب می‌شود فضای سر سرنشین‌های عقب بزرگ باشد. محل شارژ خودرو روی گلگیر جلو جانمایی شده، آینه‌های کناری، رینگ‌ها دستگیره بیرونی درها نهایی شده و تحت تاثیر خودروهای کلاسیک است. اورا باله کت با بدنه دو رنگ صورتی سفید به نمایش درآمده و احتمالا اورا قصد دارد زنان را به عنوان مشتری‌های هدف اصلی این خودرو در نظر بگیرد.

 

در نمای داخلی نیز به نظر می‌رسد همه چیز نهایی شده است. ترکیب سه رنگ صورتی، طوسی و سفید که به نقش گل مزین شده، ترکیبی فوق‌العاده زیبا را به نمایش می‌گذارد. فرم غالب در نمای کابین بیضی است و حتی نمایشگرهای متصل به هم نیز در قابی با این فرم دیده می‌شوند. یکی از آپشن‌های مهم در نمای داخلی اورا باله کت، دوربین نظارت برا هشیاری راننده است که روی ستون A سمت راننده تعبیه شده است.

 

بر اساس اطلاعاتی که تا کنون منتشر شده، این خودرو به پیشرانه الکتریکی مجهز می‌شود. احتمالا تنها یک موتور الکتریکی برای این خودرو در نظر گرفته خواهد شد و پیش‌ بینی می شود مجموعه باتری‌های این خودرو امکان پیمایش 400 تا 500 کیلومتری را برای اورا باله کت فراهم کنند.

 

نظر دهید


در همین زمینه