شبکه‌های اجتماعی

کیا EV9 جدیدترین خودرو مفهومی کیاموتورز معرفی شد
Automobile Farsi - KIA EV9 Concept

در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی خواهد شد

 

 11 نوامبر 2021 بود که کیا چند تصویر رسمی از خودرو مفهومی پرچمدار کیا EV9 منتشر کرد. خودروی مفهومی جدید تمام الکتریکی کیا بر اساس معماری خودروهای الکتریکی این شرکت E-GMP طراحی شده‌است. خطوط بیرونی این خودرو الکتریکی مفهومی جدید بسیار سخت هستند و فضای داخلی دارای تکنولوژی به‌روزی است که در 17 نوامبر 2021 در نمایشگاه لس‌آنجلس اطلاعات بیشتری به‌دست آمده و رونمایی خواهد شد.


از نظر ظاهری، جلوه بصری کلی خودرو EV9 بسیار سختگیرانه و پرحجم طراحی شده و حس یک شاسی‌بلند آمریکایی بزرگ را دارد. از نظر جزئیات چراغ‌های جلو این خودرو مفهومی کیا به شکل U و به صورت پیکسلی در جلوی خودرو نقش بسته و بیشتر حس خودروهای علمی تخیلی را به نمایش می‌گذارد. خطوط شکسته در کنار و عقب خودرو کاملا خودنمایی کرده و ظاهر خشن کیا EV9 را تثبیت می‌کند.

 
فضای داخل کابین این اتومبیل مفهومی کیا که تنها چند تصویر از آن منتشر شده‌ بسیار مفهومی است. طراحی داخلی آن بسیار ساده بوده و فرمان آن به صورت بیضی در نظر گرفته شده است. اگرچه طراحی داخلی این اتومبیل تخیلی به نظر می‌رسد، اما با این حال باید دید در نسخه‌ای که به بازار عرضه می‌شود نیز همین المان‌ها حفظ می‌شود یا خیر، با این حال داشبورد این اتومبیل دارای صفحه نمایش دوگانه بوده و از دکمه فیزیکی روی کنسول مرکزی خودرو تعبیه نشده‌است.


توصیف کیا از فضای داخلی این خودروی مفهومی الکتریکی سبک، انعطاف پذیر و سازگار است. از نظر قدرت پیشرانه نیز هنوز جزئیاتی منتشر نشده‌است. برای اطلاعات بیشتر باید تا 17 نوامبر در مراسم رونمایی این اتومبیل در نمایشگاه لس‌آنجلس ایالات متحده منتظر ماند.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه