شبکه‌های اجتماعی

رونمایی ب‌ام‌و از نسخه منحصر به فرد سری 7 درنمایشگاه خودروی شانگهای 2021
AutomobileFa - BMW 760Li Shining Shadow

تولید محدود تنها در 25 نسخه

 

 

رونمایی‌ها در نمایشگاه خودروی شانگهای 2021 به سرعت در حال انجام است و در جدیدترین آن‌ها ب‌ام‌و از نسخه منحصر به فردی از سری 7 با نام Shining Shadow پرده برداشته است.

 

تولید این نمونه فقط به 25 دستگاه محدود شده و به طور خاص برای بازار چین طراحی شده است. این نسخه از سری 7 همانند مدل 760Li دارای یک پیشرانه 12 سیلندر V شکل 6 لیتری است که توانایی تولید 576 اسب بخار قدرت و  848 نیوتن متر گشتاور را دارا است. به کمک این پیشرانه، شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این هیولای لوکس ب‌ام‌و به 3.8 ثانیه رسیده است.

 

در کنار استفاده از این پیشرانه، طرح دو رنگ بدنه این سری 7 که شامل رنگ نقره‌ای در بالا و مارون در قسمت پایین بدنه است توجه بسیاری را در نمایشگاه خودروی شانگهای 2021 جلب کرده است. اگرچه پیش از این نیز شاهد ارائه طرح‌ها دو رنگ اینچنینی در خودروهای لوکسی مانند میباخ و حتی مرسدس بنز EQS نیز بوده‌ایم اما بسیاری معتقدند که ب‌ام‌و این کار را بسیار هنرمندانه‌تر از مرسدس بنز انجام داده است.

 

بر اساس اعلام رسمی ب‌ام‌و، فرآیند رنگ آمیزی، پولیش و ایجاد شفافیت و سایه‌های لازم روی این رنگ برای هر نسخه بیش از 6 تا 7 روز طول می‌کشد و استفاده از رینگ‌های 20 اینچی براق نیز در راستای جذابیت ظاهری بیش‌تر انجام شده است.

 

 

ویژگی‌های منحصر به فرد این نسخهاز سری 7 با تولید محدود تنها به فضای خارجی و پیشرانه محدود نمی‌شود. در داخل کابین نیز ب‌ام‌و سنگ تمام گذاشته و از چرم سفید مرینو با با دوخت ریز مشکی رنگ و تزئینات چوبی پیانویی برای ایجاد فضای دلباز و لوکس بهره برده است. صندلی‌های عقب این سری 7 کاملا به صورت برقی تنظیم شده و دارای ماساژو نیز هستند. علاوه بر این سرنشینان ردیف عقب به میزهای تاشوی برقی و نمایشگرهای جداگانه نیز دسترسی خواهند داشت.

 

این محصول قرار است با قیمت 400 هزار دلار به طور انحصاری در بازار چین عرضه شود.

 

نظر دهید