شبکه‌های اجتماعی

مدل مفهومی لینکلن زفیر رفلکشن در چین رونمایی شد
AutomobileFa - Lincoln Zephyr Reflection Concept

لینکلن دست از تولید سدان برنمی‌دارد

 

 

لینکلن با به نمایش درآوردن سدان مفهومی زفیر رفلکشن در نمایشگاه شانگهای 2021، به بیانی دیگر در معرفی زبان طراحی تازه‌اش که «پرواز آرام» نام دارد رسیده است. لینکلن بر این باور است که تقاضا برای خودروهای سدان همچنان بالا است و با برداشت مدرنی که از خودروی مجلل آمریکایی، زفیر رفلکشن، ارائه کرده، سعی دارد تا از این تقاضا سهمی ببرد.

 

«با استفاده از درایت جهانی لینکلن و استعداد طراحی چینی، زفیر رفلکشن را به ویژه برای قشر جوان مشتریان چینی پدیدآوردیم.» مائو جینگبو، مدیر شاخه چین لینکلن، در ادامه افزود: « با طراحی بدنه پویا و آینده‌نگرانه و کابین خلوت و آسوده، زفیر رفلکشن با فناوری پیشرفته در برگیرنده عصر دیجیتال حاضر است که بازتعریفی است از تجمل آمریکایی.»

 

فضای داخل کابین لینکلن اولین چیزی که جلب توجه می‌کند، نمایشگری است که لینکلن آن را «کران تا کران» می‌خواند و در طول کنسول اصلی کشیده است. خبری از دست دنده نیست و وضعیت جعبه‌دنده به وسیله چهار دکمه‌ای که لمسی به نظر می‌رسند کنترل می‌شود. استفاده از تعداد کمی دکمه‌های لمسی روی کنسول میانی و دریچه‌های تهویه مطبوع مخفی، محیط بسیار خلوت و آرامی را برای سرنشنیان ایجاد کرده است.

 

لینکلن تا کنون سخنی از مشخصات فنی و چند و چون قوای محرکه این اتومبیل به میان نیاورده که میدان وسیعی به گمانه‌زنی‌ها در این باره می‌دهد. با در نظر گرفتن این که فورد سرمایه‌گذاری زیادی برای توسعه و تولید موستانگ مک ای کرده است، یکی از احتمال‌ها استفاده لینکلن زفیر رفلکشن از یک یا چند الکتروموتور است. از سوی دیگر فورد تجربیات قابل توجه‌ای در رابطه با انواع خودروهای هیبریدی دارد و این امکان نیز وجود دارد که سدان تازه لینکلن از فناوری مشابه‌ای سود ببرد. با توجه به بازار داغ استفاده از الکتروموتورها در صنعت خودرو، پیشرانه‌های درون‌سوز به تنهایی شانس کمتری برای به حرکت درآوردن لینکلن زفیر دارند.

 

نسخه نهایی و تولیدی لینکلن زفیر رفلکشن تا پایان سال 2021 آماده خواهد شد و برای رسیدن به اطلاعات دقیق‌تر در مورد قیمت‌گذاری، آپشن‌ها و سیستم انتقال قدرت آن باید تا آن زمان منتظر باشیم. نکته مهم در مورد تنها بازمانده سدان‌های لینکلن عرضه اختصاصی آن در بازار چین است. خودروسازی که زمانی نامش مترادف سدان‌های مجلل ترازاول بود حالا دست از تولید سدان‌ها در بازار وطنش کشیده و آن را به طور محدود به شاخه‌ای در چین سپرده است.

 

نظر دهید