شبکه‌های اجتماعی

با کراس‌کانتری 2019 سری 60 ولوو آشنا شوید

خوشتیپ مثل همیشه

 چند ماه پیش شاهد رونمایی ولوو از V60 Wagon 2019 بودیم که خودرویی چشم‌‌نواز با طرحی مدرن و تحت تاثیر طراحی V90 Wagon و به طور کلی سیاست‌های جدید ولوو بود. با وجود افزایش تقاضا برای کراس‌اوورها و رشد چشم‌گیر سهم آن‌ها از بازارهای خودروی سراسر دنیا، ولوو راجع به تولید مدل‌های کراس‌کانتی خود تغییر عقیده نداده و مانند محصولات سری 90 خود، نسخه‌های بیش‌تری از محصولات V60 را نیز روانه بازار خواهد کرد. چندی پیش این خودروساز سوئدی با انتشار تصاویری نسل جدید V60 Cross Country را معرفی کردند،  اتومبیلی که همچنان طراحی ساده و جذابی دارد.

نخستین نسخه ولوو کراس کانتری در سال 1997 روی پلتفرم V70 عرضه شد. در آن زمان بازار آمریکا برای خودروهای SUV اشتیاق فراوانی داشت و کراس کانتری خودرویی بود که به خوبی جای خالی موجود بین شاسی‌بلندهای ساخته شده بر پایه وانت‌ها و سواری‌های استیشن را پر می‌کرد. ولوو یک پلفترم موجود را انتخاب کرده بود، با استفاده از سیستم تعلیق جدید ارتفاع آن را افزایش داده و  با استفاده از پنل‌های پلاستیکی چهره ماجراجویانه‌تری را برای آن ایجاد کرد. به این ترتیب نسخه کراس‌ کانتری با موفقیت‌هایی که به دست آورد در سال‌های آینده از اهمیت بالایی در سبد محصولات ولوو برخوردار شود.

V60 کراس کانتری 2019 نیز با همان فرمول اصلی 20 سال پیش پا به میدان می‌گذارد. ارتفاع این خودرو نسبت به نسخه واگن V60 سه اینچ یا حدود 8 سانتی‌متر افزایش یافته و پنل‌های پلاستیکی جای خود را در اطراف این ولوو پیدا کرده‌اند. قدرت آن توسط پیشرانه 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو تامین شده و به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. نسخه‌های هیبریدی این اتومبیل نیز در آینده از راه خواهند رسید. سیستم تمام‌چرخ محرک به صورت استاندارد در این خودرو وجود دارد و برای مدل کراس کانتری حالت رانندگی آف‌رود و سیستم کمکی حرکت در شیب در نظر گرفته شده است. داخل اتاق V60 کراس کانتری از نسخه استاندارد آن غیرقابل تمایز است. سیستم اطلاعات و سرگرمی ولوو V60 کراس کانتری از اپل کارپلی و اندروید اتو برخوردار است. سامانه ترمز خودکار City Safety ولوو نیز در این اتومبیل به صورت استاندارد تعبیه شده است.

نظر دهید


در همین زمینه