شبکه‌های اجتماعی

مدل مفهومی جیپ گرند واگونیر معرفی شد
اتومبیل فارسی - مدل مفهومی جیپ گرند واگونیر

 با شکوه، لوکس و مدرن

پس از مدت‌ها انتظار، نسخه جدید شاسی‌بلند بزرگ و محبوب جیپ واگونیر با نام گرند واگونیر (Jeep Grand Wagoneer) معرفی شد. اگرچه جیپ این مدل را به عنوان یک مدل مفهومی معرفی کرده اما ویژگی‌های این مدل مفهومی بسیار به نسخه تولید انبوه نزدیک است.

 

جلوپنجره بزرگ و عریض مشبک، دقت در طراحی جزئیات، آینه‌های جانبی و چراغ‌های LED و نورپردازی، رینگ‌های 24 اینچی، استفاده از چوب ساج، سقف شیشه‌ای یکپارچه، چراغ‌های عقب LED عریض و استفاده گسترده از شیشه را باید جزو ویژگی‌های برجسته و قابل توجه جیپ گرند واگونیر دانست.

جیپ گرند واگونیر جدید یک شاسی‌بلند بزرگ هیبریدی است که در طراحی و ساخت آن سعی شده از بالاتری تکنولوژی روز استفاده شده است. در فضای داخلی کابین جیپ گرند واگونیر 7 نمایشگر با کاربری‌ها متفاوت به کار رفته است. یک صفحه نمایش 10.25 اینچی به سرنشینان این امکان را می‌دهد تا به تماشای ویدیو، گشت و گذار در اینترنت یا پیدا کردن مقصد از طریق رهیاب بپردازند. یک صفحه نمایش 12.1 اینچی لمسی به عنوان نمایشگر اصلی در وسط داشبورد تعبیه شده است که در پایین آن یک نمایشگر 10.25 اینچی برای تنظیمات صندلی‌های و سیستم تهویه مطبوع 4 گانه قرار داده شده است. همچنین یک نمایشگر 12.3 نیز به عنوان نشانگرهای پشت فرمان اطلاعات لازم را برای راننده نمیاش می‌دهد. علاوه بر این 4 نمایشگر در ریدف جلو، 3 نمایشگر 10.1 اینچی نیز برای سرنشیان ردیف عقب در پشت صندلی‌های جلو و در بین دو صندلی جلو نیز تعبیه شده است.

فضای داخلی جیپ گرند واگونیر با استفاده از چرم، شیشه، آلومینیوم و چوب با کیفیت بسیار بالا ساخته و پرداخته شده است و برای اولین بار جیپ گرند واگونیر با سه ردیف صندلی و گنجایش 7 مسافر عرضه خواهد شد. سیستم صوتی بسیار حرفه‌ای ساخت McIntosh با 23 بلندگو و تقویت کننده 24 کاناله از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد جیپ گرند واگونیر است.

 

تنها اطلاعات در دسترس از قوای فنی جیپ گرند واگونیر استفاده از یک سامانه هیبریدی پیشرفته و پر توان است. این خودروساز می‌گوید گرند واگونیر از سه سامانه مختلف دو دیفرانسیل 4×4 و سیستم تعلیق هوایی موسوم به Quadra-Lift برخوردار است. 

نظر دهید


در همین زمینه