شبکه‌های اجتماعی

مدل مفهومی جنسیس X به عنوان یک گرند تورر الکتریکی معرفی شد
اتومبیل فارسی - مدل مفهومی جنسیس X

آینده‌نگری به سبک جنسیس

 

 

جنسیس از مدل مفهومی جدیدی به نام X که یک گرند تورر الکتریکی است پرده برداشته است. 

 

جنسیس X پنجمین مدل مفهومی در تاریخ برند جوان جنسیس است. جنسیس در طراحی این مدل مفهومی نیز از زبان طراحی جدید خود که شامل استفاده از چراغ‌های باریک و موازی دوگانه در جلو است استفاده کرده تا چهره‌ای آشنا و همگام با سایر محصولاتش را رقم زده باشد. استفاده از جلو پنجره مشبک با الگویی سه بعدی موسوم به G-Matrix از دیگر ویژگی‌های ظاهری این مدل است.

 

 

      بخوانید >  جنسیس GV70، کراس‌اوور جدید جنسیس را ببینید

 

      بخوانید >  نسل جدید جنسیس G80 معرفی شد

 

 

البته شاید با دیدن این جلو پنجره این سوال مطرح شود که با توجه به الکتریکی بودن جنسیس X، چه نیازی به استفاده از ورودی هوا در جلو بود؟ جنسیس در این باره می‌گوید که برای رسیدن به ویژگی‌های آیرودینامیکی بهتر و برش بهتر جریان هوا از این جلوپنجره استفاده کرده است. البته از این ورودی هوا برای خنک کردن موتور برقی و باتری‌ها نیز استفاده خواهد شد.

جالب است بدانید که رنگ بدنه بسیار جذابی که برای جنسیس X استفاده شده است Lençóis Blue نام دارد و از تالاب‌های پارک ملی Lençóis Maranhenses در برزیل الهام گرفته شده است.

 

کابین با طراحی منحصر به فرد و راننده محور که در آن تمامی ادوات با شیب ملایمی به سمت راننده چرخیده‌اند، اهرم الکترونیکی موسوم به Crystal Sphere برای انتخاب حالت‌های رانندگی، 

 

بر اساس اخبار متتشر شده جنسیس به این زودی‌ها قصد معرفی نسخه نهایی و تولید انبوه X را ندارد. 

 

نظر دهید


در همین زمینه