شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جنسیس GV70
جایی که هیچ جنسیس دیگری نرفته است


جنسیس GV70 از زمان معرفی تا به امروز، یکی از لوکس‌ترین محصولات گروه هیوندای موتور بوده است. حتی اگر این برند همین الان هم در حال کار بر نسخه به‌روزتری از این کراس‌اوور است، این مدل را نمی‌توان قدیمی دانست. تا پیش از آماده شدن فیس‌لیفت جدید، جنسیس با نسخه جذابی از جی‌وی۷۰ خواهان ورود به عرصه خودروهای آف‌رود شده است. این نسخه با همکاری شرکت دلتا که متخصص محصولات آف‌رود است، ساخته شده و البته فعلا فقط یک مدل مفهومی است.

این محصول که GV70 Project Overland نام دارد با هدف بزرگداشت ۴۰ سالگی دلتا طراحی و ساخته شده است. به لطف فنربندی و سیستم تعلیق جدید، این نسخه به اندازه ۵ سانتی‌متر، فاصله بیشتری با زمین دارد و سوار چرخ‌های ۱۸ اینچی مشکی با تایرهای کانتیننتال ATR است که ظاهر عریض‌تری به خودرو بخشیده‌اند.

عنصر دیگری که ظاهر آف‌رود خودرو را برجسته‌تر می‌کند، چرغ‌های بزرگ PIAA آن است که روی سقف نصب شده‌اند. چراغ‌های Baja Style که به جلوپنجره متصل شده‌اند هم ظاهر جذاب‌تری به خودرو داده است. یک نقطه اتصال هم در سقف قرار دارد که محل قرارگیری لوازم ضروری برای ماجراجویی‌های کوهستانی و خارج از جاده است.

جی‌وی۷۰ Project Overland در نمایشگاه اسن نیز به نمایش گذاشته خواهد شد. علاقه‌مندانی که به دنبال آشنایی بیشتر با این مدل هستند می‌توانند با حضور در این نمایشگاه که از ۱ تا ۱۰ دسامبر در آلمان برگزار می‌شود، این خودرو را ببینند و با بخش‌های مختلف آن آشنا شوند.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه