شبکه‌های اجتماعی

تصاویر GV70، کراس‌اوور جدید جنسیس پیش از رونمایی رسمی منتشر شد
اتومبیل فارسی - جنسیس GV70

استفاده از زبان طراحی موسوم به Athletic Elegance

تصاویر مربوط به جنسیس GV70، کراس‌اوور جدید جنسیس قبل از معرفی رسمی منتشر شد. 

جنسیس در طراحی این مدل از زبان طراحی موسوم به Athletic Elegance بهره برده و در دماغه GV70 مشابه سایر مدل‌های جدید این شرکت همچون G70 و G80 از جلوپنجره مشبک با هندسه کلی تاج مانند و چراغ‌های دوگانه موازی در دو طرف استفاده کرده است. همچنین در نمای جانبی نیز یک خط باریک منحنی از چراغ‌های جلو شروع شده و به طور بسیار ملایمی در چراغ‌های عقب محو شده است. در نمای عقب نیز مشابه جلو، از چراغ‌های موازی دوگانه در طرفین استفاده شده و جنسیس سعی کرده نمای عقب GV70 کاملا ساده و مینیمال از آب در بیاید. مدل‌های استاندارد GV70 دارای خروجی‌های اگزوز عمودی و دیفیوزر هم‌رنگ بدنه است. نسخه GV70 Sport نیز مجهز به رینگ‌های 21 اینچی جدید، سپرهای اسپرت سفارشی و خروجی‌های اگزوز دایره‌ای است.

 

  بخوانید > نسل جدید جنسیس G80 معرفی شد  

 

  بخوانید > نخستین تصاویر از نسخه فیس‌لیفت جنسیس G70 منتشر شد  

 

در داخل کابین GV70، استفاده از رنگ قرمز (در نسخه اسپرت) و بنفش (در نسخه استاندارد) در پوشش چرم یکپارچه داشبورد و رودری‌ها فضایی دلنشین و ساده را شکل داده است. همچنین جنسیس از فرمان کلاسیک دو پره برای نسخه استاندارد و فرمان اسپرت سه پره در نسخه اسپرت استفاده کرده است. کلیه تنظیمات مربوط به سامانه‌های سرگرمی، تهویه مطبوع و ... از طریق دکمه‌های قرار گرفته در یک پنل بیضی شکل کشیده شده در عرض کابین و ماوس تعبیه شده روی کنسول مرکزی امکان پذیر است. 

SangYup Lee معاون ارشد جنسیس در مورد طراحی این مدل گفت که در طراحی GV70 از DNA، عناصر و امضای برند جنسیس در محصولات جدید استفاده شده است. همچنین استفاده از طرحی ساده در کابین و تجمیع دکمه‌های مختلف در یک پنل بیضی ‌شکل برای تاکید بیش‌تر بر «سفید خوانی» در طراحی بوده است.

نظر دهید