شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - دانگ فنگ Warrior M20
جایی برای الکتریکی‌ها نیست

 

در این خودرو همه چیز بزرگ و حجیم طراحی شده است به خصوص آینه‌ها که به اندازه یک تبلت هستند. نام Warrior یا جنگجو برای طیف گسترده‌ای از محصولات آفرود دانگ فنگ استفاده می‌شود که اولین بار بر روی Dongfeng EQ2050 به عنوان هامر چینی قرار گرفت. در عین حال دانگ فنگ این نام را برای نمونه‌های برقی 4x4 با خروجی 1000 اسب‌بخار نیز استفاده می‌کند. اکثر مدل‌های Warrior توسط شرکت‌های تابعه دانگ فنگ تولید می‌شود و کاربری‌های مختلفی دارند. رایج‌ترین نوع این سری، M50 به حساب می‌آید که در نمونه‌های نظامی، غیر نظامی، ارتشی، خدمات دولتی و... تولید می‌شود. این مدل از پیشرانه 4 لیتر توربو دیزل بهره می‌برد که 200 اسب‌بخار قدرت و 600 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان نیرو و قدرت توسط گیربکس 6 سرعته دستی به هر چهارچرخ منتقل می‌شود.


M20 مانند بیشتر شاسی بلند‌های آفرودی از شاسی مستقل استفاده می‌کند که پیش از این نمونه پیکاپ آن توسط MIIT معرفی شده بود. دانگ فنگ در حال توسعه این محصول با طول شاسی بلند‌تر و نمونه کوتاه‌تر است.


چیزی که دانگ فنگ WarriorM20 را خاص می‌کند، پیشرانه عظیم 6 سیلندر خطی دیزل 6.7 لیتر دانگ فنگ کامینز با 320 اسب‌بخار قدرت و 1200 نیوتن‌متر گشتاور است که توسط گیربکس 6 سرعته دستی به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. این خودرو غول پیکر از قفل دیفرانسیل مرکزی استفاده می‌کند تا قابلیت‌ بیراهه نوردی بهتری داشته باشد.


طراحی خارجی دانگ فنگ WarriorM20 با چراغ‌های گرد بزرگ، دیلایت نازک، جلوپنجره عظیم، وینچ پوشیده شده، آینه‌های بزرگ، محافظ گلگیر‌ و زیر در پلاستیکی، نردبان، روف رک بزرگ و رینگ‌های عظیم به خوبی نمایانگر قدرت این شاسی بلند است. متاسفانه از کابین دانگ فنگ WarriorM20 تنها یک عکس منتشر شده که نشان می‌دهد دسته دنده مانند خودروهای ون روی قسمتی برجسته از داشبورد کنار ادوات دیگر نصب شده و یک نمایشگر بزرگ با کلید‌های آلومینیومی در قسمت زیرین بالای آن قرار گرفته تا ابهت و سرسختی در این نما نیز به کار گرفته شده باشد. از آنجا که این شاسی بلند ظرفیت 7 سرنشین دارد، پیکربندی داخلی آن به صورت 2+2+3 خواهد بود.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه