شبکه‌های اجتماعی

دوج چلنجر کانورتیبل معرفی شد
اتومبیل فارسی - دوج چلنجر کانورتیبل

به صورت غیر رسمی


دوج همچنان هیچ چلنجری را به صورت استاندارد با سقف پارچه‌ای بازشو تولید نمی‌کند و نمونه‌ای که مشاهده می‌کنید توسط گروهی با نام Drop Top Customs و با تاییدیه رسمی دوج به صورت سفارشی تولید می‌شود.


این فرآیند قبل از تحویل به خریدار انجام می‌شود و هزینه‌ای 25.999 دلاری دارد. خریدارانی که به چلنجر کانورتیبل علاقه دارند باید به صورت حضوری به یکی از نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنند و یکی از نمونه‌های چلنجر را پیش خرید کنند.

 

هیچ تفاوتی ندارد که خریدارد تریم R/T, R/T Scat Pack و یا SRT Hellcat را سفارش دهد، این عملیات بر روی تمامی مدل‌های چلنجر قابل اجرا است. پس از خرید، خودرو، مدل مورد نظر از کارخانه دوج در کانادا به فلوریدا و محل کارگاه Drop Top Customs برده می‌شود تا تجهیزات مربوط به سقف تاشو پارچه‌ای بر روی آن نصب شود؛ پس از اتمام کار این خودرو دوباره به نمایندگی باز می‌گردد تا تحویل خریدار شود.


گارانتی تمام قطعاتی که در این پروژه دخیل نبوده‌اند حفظ می‌شود و گارانتی سقف متحرک و قطعات آن نیز از طرف گروه سازنده 3 سال و یا 36000 مایل خواهد بود. دوج هیچ اشاره‌ای به مدت زمان این پروژه نکرده است.
دوج چلنجر استاندارد قیمت پایه 33 هزار دلار دارد و برای تبدیل به نسخه کانورتیبل، خریدار باید 85 هزار دلار هزینه کند. این قیمت برای چلنجر SRT Hellcat Redeye با قیمت پایه 90 هزار دلار چیزی حدود 116 هزار دلار خواهد بود.

 

نظر دهید


در همین زمینه