شبکه‌های اجتماعی

آئوروس کامندانت، شاسی بلند لوکس روسی
Automobile Farsi - Aurus Komendant

تصاویر برادر جدید لیموزین پوتین منتشر شد


چند روز پیش آئوروس، خودروساز روسی که به با سدان تشریفاتی خود به شهرت رسید، تصاویری از SUV خود با نام کامندانت (Komendant) منتشر کرد که از سال 2022 وارد خط تولید خواهد شد. آئوروس کامندانت در کارخانه الابوگا در شهر تاتارستان تولید خواهد شد، جایی که سدان لوکس سِنات تولید‌ می‌شود. آئوروس سنات در حقیقت نسخه عمومی و غیرنظامی لیموزین پوتین با نام کورتژ است.


بر اساس تصاویری که برای ثبت امتیاز طرح آئوروس کامندانت منتشر شده، می‌توان گفت این SUV روسی بر مبنای همان خط فکری سنات طراحی شده است. در نمایش جلو شاهد استفاده از یک جلوپنجره بزرگ هستیم و چراغ‌ها نیز از همان طراحی ساده پیروی کرده است. به طور کلی می‌‌توان طراحی آئوروس کامندانت را بسیار ساده و به دور از هر گونه اغراق دانست. این موضوع موجب شده طراحی کلی این شاسی بلند روسی مانند خودروهای رولزرویس با وقار و مستحکم به نظر برسد.


طراحان آئوروس از چرخ‌هایی بزرگ برای کامندانت استفاده کرده‌اند که با رینگ‌هایی با ده پره دوبل که طراحی ظریفی دارد، همراه شده است. هنوز جزییات زیادی از آئوروس کامندانت منتشر نشده است، اما می‌توان انتظار داشت این خودرو از نظر اندازه به مدل سنات نزدیک باشد. آئوروس سنات از نظر اندازه دارای طول، عرض و ارتفاع 5630، 2020 و 1685 میلی‌متر است و فاصله بین دو محور آن 3300 میلی‌متر است.


مشخصات فنی آئوروس کامندانت تا اندازه‌ای مشخص شده است. این خودرو به یک موتور V8 تویین توربوشارژ با حجم 4.4 لیتر مجهز شده که توان تولید 607 اسب بخار قدرت را دارد. این موتور قدرتمند به یک جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک متصل شده و نیرو را به صورت دائم به هر چهار چرخ منتقل می‌کند.


انتظار می‌رود آئوروس کامندانت در پایان سال 2022 یا ابتدای سال 2023 وارد بازار شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه