شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - شورولت رپید بلو ادیشن
تنها 20 دستگاه از این خودرو تولید می‌شود

 

کامارو مانند گذشته دیگر محبوب نیست و فروش کلی آن با افت شدیدی مواجه شده است. شورولت در حال تلاش برای زنده نگهداشتن کامارو است و به تازگی نسخه‌ای تولید محدود برای بازار ژاپن معرفی کرده که رپید بلو ادیشن نام دارد. این خودرو بر اساس تریم LT RS و با تم و رنگ بدنه آبی روشن تولید می‌شود.


از نظر بصری، این خودرو با رنگ بدنه Rapid Blue با نوار‌های مشکی و رینگ‌های آلیاژی پنج پره 20 اینچ از دیگر نمونه‌ها متمایز می‌شود. داخل خودرو از چرم سیاه و سفید استفاده شده تا هماهنگی خوبی با رنگ بدنه داشته باشد. شاید در ادامه متن منتظر تغییرات ویژه‌ای باشید اما باید ناامیدتان کنیم و بگوئییم به غیر از رنگ بدنه و نام فانتزی، این خودرو با کامارو LT RS هیچ تفاوتی ندارد. پیشرانه مورد استفاده در این خودرو از نوع 4 سیلندر 2 لیتر با 271 اسب‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور است. این میزان قدرت و نیرو توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

 


قیمت رپید بلو ادیشن ویژه 45.833 دلار اعلام شده که نسبت به LT RS تنها 2.048 دلار گران‌تر است. طبیعی است که این مدل از نسخه SS با پیشرانه 8 سیلندر که در ژاپن با قیمت 56.291 دلار به فروش می‌رسد ارزان‌تر باشد.


خریدارانی که رپید بلو ادیشن را به صورت آنلاین پیش خرید، و آن را طی مدت زمان 23 تا 25 سپتامبر تست می‌کنند؛ یک Camaro Original Canvas Tote به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. تحویل خودرو‌ها دسامبر 2022 انجام می‌شود.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه