شبکه‌های اجتماعی

جنگجوی سیاه بستیون وارد می‌شود
اتومبیل فارسی - Bestune B70S

نسخه‌ای ویژه از بستیون B70S

 

شرکت بستیون زیر مجموعه گروه FAW است که بعد از رونمایی مدل B70S در ماه‌های اخیر، نسخه‌ای ویژه با نام Black Warrior Edition را معرفی کرده است. همانطور که از نام این خودرو پیداست با کراس‌اووری تهاجمی به رنگ تیره طرف هستیم که استایلی متفاوت از دیگر کراس‌اوور‌های هموطن خود دارد.

 

رنگ بدنه خودرو B70S مشکی و قطعاتی مانند روف ریل‌ها، سپر‌ها، رکاب‌ها و مرکز رینگ‌ها به رنگ مشکی براق رنگ آمیزی شده است. این موارد در کنار کلیپر‌های ترمز قرمز، لوله اگزوز‌های کروم دوبل، رینگ‌های پنج پره آلومینیومی دو رنگ، چراغ‌های LED به سبک کدیلاک، ورودی‌های هوا بزرگ، اسپویلر عقب دو تکه و نمای عقب که شبیه جگوار I-Pace است نمای کلی این کراس‌اوور را جذاب‌تر جلوه می‌دهند.

 

B70S Black Warrior Edition در کابین از نمایشگر 12.3 اینچ پشت فرمان، نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی 12.3 اینچ، نمایشگر 7 اینچ لمسی سیستم تهویه مطبوع، چرم و آلکانترا استفاده می‌کند. در کنار این موارد یک سیستم هولوگرافیک 3 بعدی نیز وجود دارد که می‌تواند فرامین صوتی را اجرا کند و در صورت لزوم برای راننده پیانو بنوازد.

 

طول این خودرو 4810 و فاصله بین دو محور نیز 2800 میلیمتر اعلام شده که مشابه با سدان B70 است که بر اساس معماری ماژولار FAW ساخته شده‌اند.

 

بستیون B70S با دو پیشرانه بنزینی به بازار عرضه می‌شود. نمونه ضعیف‌تر از نوع چهار سیلندر 1.5 لیتر توربو با خروجی 167 اسب‌بخار و نمونه قدرتمندتر از نوع 2 لیتر توربو با خروجی 221 اسب‌بخار است. انتقال قدرت به چرخ‌های جلو در نمونه 1.5 لیتر بر عهده گیربکس 7 سرعته دو کلاچه و در نمونه قدرتمند‌تر بر عهده گیربکس 6 سرعته اتوماتیک خواهد بود. رسانه‌های محلی چین اعلام کرده‌اند که نمونه پلاگین هایبرید نیز در آینده تولید خواهد شد.

 

قیمت بستیون B70S در چین مابین 109.000 تا 142.900 ین معادل 16.338 تا 21.244 است. این خودرو در نمایشگاه چانگچون 2022 به صورت رسمی رونمایی می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه