شبکه‌های اجتماعی

بایک BJ60، آفرودر جدید چینی با شتاب 6 ثانیه‌ای
Automobile Farsi - BAIC Beijing Offroad BJ60

تصاویر رسمی شاسی‌بلند بایک با استتار منتشر شد

 

شاخه خودروهای آفرودی بایک، به تازگی تصاویر جاسوسی رسمی از محصول جدید خود به نام بیجینگ BJ60 را منتشر کرده است. در این تصاویر شاهد یک شاسی بلند متوسط با استتار کامل در خیابان‌های چین هستیم. طراحی کلی خودرو، تحت تاثیر زبان طراحی خانواده BJ محصولات بایک است. افزون بر این گفته می‌شود بیجینگ آفرود BJ60 از یک پیشرانه هیبریدی بهره می‌برد و انتظار می‌رود میزان پیمایش آن با ظرفیت کامل سوخت و باتری به 1000 کیلومتر برسد.


از نظر ظاهری، بایک BJ60 از چهره سنتی خانواده BJ پیروی می‌کند. در نمای جلو کماکان پنج U کنار هم دیده می‌شود، با این حال دو تای آن از جلوپنجره به چراغ‌های جلو انتقال یافته و در قامت LEDهای روشنایی روز نمود یافته است. در نمای کناری نیز ساختار یک خودروی شاسی بلند آفرودی به خوبی رعایت شده است.


هر چند در تصاویر منتشر شده، بایک BJ60 به طور کامل استتار شده است، اما همچنان می‌توان دید که این خودرو از خطوطی سخت و خشن استفاده شده و گلگیرها بیرون‌تر از بدنه طراحی شده‌اند تا فرمی عضلانی‌تر به خودرو داده شود. رینگ‌های بزرگ با شش پر دوبل نیز به حال و هوای یک خودروی آفرودی کمک کرده‌اند.


در نمای عقب، وجود یک زاپاس روی در عقب، چراغ‌های باریک و خروجی اگزوز دوبل، تمام المان‌های لازم و سنتی یک خودروی آفرودی را یک به یک به نمایش گذاشته است. از نظر اندازه آنچه تا کنون منتشر شده، گویای این است که طول، عرض و ارتفاع بایک BJ60 به ترتیب 5020، 1955 و 1925 میلی‌متر است و فاصله بین دو محور آن نیز 2800 میلی‌متر است. با این ابعاد، بایک BJ60 رقیبی مستقیم برای تانک 500 خواهد بود.


بایک هنوز تصویری از نمای داخلی و کابین BJ60 منتشر نکرده است، با این حال با توجه به تصاویر جاسوسی که پیش از این منتشر شده است، می‌توان گفت یک نمایشگر بسیار بزرگ به عنوان مولتی مدیا، یک نمایشگر به عنوان صفحه کیلومتر و فضای بزرگ کابین از ویژگی‌های بایک BJ60 است.


بایک BJ60 به یک پیشرانه هیبریدی مجهز شده که هنوز جزییاتی از حجم موتور بنزینی و تعداد موتورهای‌ الکتریکی آن منتشر نشده است، همچنین هنوز عددی از قدرت و گشتاور شاسی بلند جدید بایک در دسترس نیست، با این حال رسانه‌های محلی چین از شتاب صفر تا 100 کیولمتر بر ساعت 6 ثانیه ای و پیمایش 1000 کیلومتری صحبت کرده‌اند. بایک BJ60 همچنین از سیستم چهار چرخ محرک و تعلیق مستقل برای هر چهار چرخ بهره می‌برد. با این ویژگی‌ها، انتظار می‌رود بایک BJ60 قیمتی بین 200.000 تا 350.000 یوآن داشته باشد.

 

نظر دهید


در همین زمینه