شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - اشکودا انیاک
قدرت بیشتر و شارژ سریع‌تر

 

اشکودا در حالی از مدل جدید انیاک RS رونمایی کرد که از مدل قبلی تنها 2 سال گذشته بود. به هر حال انیاک RS 2024 حالا با قدرت و بُرد مسافت بیشتر توسط خودروساز چک معرفی شد.


نمونه 2024 که در انگلیس معرفی شد، با دو موتور الکتریکی حالا 40 اسب‌بخار قدرت بیشتر تولید می‌کند و مجموع قدرت را به 335 اسب‌بخار می‌رساند. با این خروجی حالا انیاک RS جدید قدرتمندترین نمونه تولیدی این شرکت خواهد بود که مدل Superb 2024 با 261 اسب‌بخار قدرت را تحت الشعاع قرار می‌دهد. به لطف پانچ الکتریکی، انیاک RS 2024 می‌تواند طی مدت زمان 5.5 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت برسد که 1 ثانیه سریع‌تر از نمونه قبلی است.


قدرت بیشتر در خودروهای الکتریکی معمولا تاثیر منفی بر روی بُرد مسافت می‌گذارند اما در اشکودا انیاک به لطف موتورهای الکتریکی کالیبره شده و نرم افزار جدید مدیریت مصرف انرژی، می‌تواند 24 کیلومتر بیشتر از قبل به حرکت ادامه دهد. با توجه به این عدد، بُرد کلی این خودرو به 541 کیلومتر (نسخه کوپه می‌تواند با یکبار شارژ 547 کیلومتر طی کند.) رسیده است.


اشکودا تنها در بخش قوای محرکه انیاک را ارتقا نداده است بلکه حالا شارژ DC این خودرو از 135 کیلووات به 175 کیلووات رسیده که مدت زمان شارژ از 10 تا 80 درصد را 8 دقیقه کاهش داده و به 28 دقیقه رسانده است.


در برخی از بازارها، اشکودا انیاک با اصلاحاتی بر روی گرافیک کلاستر، سیستم اطلاعات و سرگرمی و هدآپ دیسپلی عرضه خواهد شد.

 

نظر دهید


در همین زمینه