شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لندروور رنجروور SV Carmel Editio
گرانقیمت‌تر از قبل

 

رنجروور به تنهایی برند لوکس محسوب می‌شود اما در کنار این موضوع، سیاست لندروور تولید نسخه‌های خاص و محدود از این برند بوده تا سطح و لول آن را بالا نگهدارد. به طور مثال Holland & Holland سال 2016 با آن ترکیب و فیچر‌های خاص مانند فضای اختصاصی برای دو تفنگ ساچمه‌ای در عقب یکی از این موارد محسوب می‌شود.


SV Carmel Edition که در سال 2023 معرفی شد با مدل 2024 بازگشته تا جایگاه خود را با قیمت 370 هزار دلار به عنوان گران قیمت‌ترین رنجروور تاریخ حفظ کند. حق بیمه لندروور رنجروور SV Carmel Editio افزایش 25 هزار دلاری را تجربه کرده که در نهایت قیمت نهایی را افزایش داده است. این مدل بر اساس نسخه LWB توسعه پیدا کرده و از چهار صندلی، یخچال و میز بهره می‌برد.


SV Carmel Edition برچسب قیمتی معادل رولزرویس کالینان دارد و از رنگ بدنه سفید شیشه‌ای درخشان بهره می‌برد که نسبت به نسخه قبلی با رنگ برنزی ساتن جذاب‌تر و لوکس‌تر به نظر می‌رسد. این ترکیب لوکس را رینگ‌های 23 اینچ فورج کاری شده با تزئینات سفید هم رنگ بدنه تکمیل می‌کند.


با توجه به سوپرلوکس بودن لندروور رنجروور SV Carmel Editio، کابین از چرم نیمه آنیلین دو رنگ (شرابی و کرم/طلایی) با گلدوزی منحصر به فرد پوشیده شده است. برای تزئینات لندروور رنجروور SV Carmel Editio نیز از جنس چوب کرم، سرامیک سفید و کف پوش‌های صدفی استفاده کرده‌‌اند.


برای اینکه هزینه گزاف این شاسی بلند توجیه داشته باشد، لندروور همراه با رنجروور SV Carmel Edition دو چوب گلف Titleist عرضه می‌کند. از نسخه قبلی تنها 17 دستگاه تولید شده بود اما در این مورد لندروور صحبتی نمی‌کند.

 

نظر دهید